اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۱

0
138

طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه یک اجرا شد و ۲۱۱ مورد از افراد جامعه هدف جمع آوری و ۹۸ و نیم تن پسماند خشک غیر مجاز به سوله‌های بازیافت منتقل شد.

به گزارش نبض تهران، سید مهدی صباغ شهردار منطقه ۱ گفت: طرح جهادی سراسری ساماندهی آسیب های اجتماعی با حضور فعال یگان حفاظت منطقه ، شهرداران نواحی، نیروهای خدمات شهری مستقر در نواحی و مدیران اجتماعی و مددکاران اجتماعی پایگاه مرکز خدمات اجتماعی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه اجرا شد.

صباغ گفت: در این راستا ۲۱۱ مورد جامعه هدف شامل ۵۶ متکدی ، ۸۲ معتادمتجاهر ، ۳۵ کودک کار و ۳۸ کارتن خواب و بی‌خانمان جمع آوری و ۳۷ خودرو غیر مجاز جمع آوری پسماند خشک توقیف و ۹۸ و نیم تن پسماند خشک دپو شده شناسایی و از سطح منطقه یک جمع آوری شدند.

صباغ افزود:با توجه به ادامه اجرای طرح، اکیپ‌های فعال شامل چهار گشت خودرویی و دو گشت موتوری به صورت مستمر محلات را رصد می‌کنند و شهروندان نیز می‌توانند در صورت مشاهده محل دپوی زباله گردها، و دیگر افراد آسیب دیده موارد را با سامانه ۱۳۷ پلاس اطلاع دهند و شهرداری را در اجرای این طرح یاری نمایند.

شهردار منطقه یک تاکید کرد: برای پاکسازی کامل منطقه نیاز است کلونی‌های شناسایی شده معتادان توسط معاونت فنی و عمرانی تصحیح و تغییر شکل داده شود و فضای سبز محدوده‌ها نیز در صورت نیاز بهسازی شود.

وی به تشکیل کمیته‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: هر دو هفته یکبار کمیته‌های اجرایی با حضور شهرداران نواحی تشکیل و جلسه ستاد مرکزی ساماندهی هر ماه یکبار با حضور شهردار منطقه برگزار شود تا دیگر شاهد آسیب‌های اجتماعی نباشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here