نصب سازه‌های تبلیغاتی انتخابات در ۳۰ نقطه از منطقه ۱۹

0
311

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ از تعبیه و جانمایی ۳۰ سازه موقت ویژه نصب تبلیغات نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در میادین و معابر پر تردد این منطقه در راستای حفظ منظر و سیمای شهری خبر داد.

به گزارش نبض تهران، علی نایبی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹، از تعبیه و جانمایی ۳۰ سازه موقت ویژه نصب تبلیغات نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در میادین و معابر پر تردد این منطقه در راستای حفظ منظر و سیمای شهری خبر داد.

وی با اشاره به ضرورت جلوگیری از اغتشاشات بصری معابر و تأثیر آن در امنیت روحی و روانی شهروندان گفت: به همین منظور حوزه زیباسازی در بیش از ۳۰ نقطه پرتردد شهروندان اقدام به نصب سازه‌های تبلیغاتی کرده که باید نامزدهای انتخابی بر روی این سازه‌ها تبلیغات و بنرهای خود را نصب کنند.

وی با اشاره به اکران و نصب ۴۰ بنر اطلاع رسانی در سازه‌های پرتابلی با موضوع تشویق و ترغیب شهروندان به شرکت در انتخابات بیان کرد: در این خصوص بنرهای اطلاع رسانی در میدان‌های شهید لطیفی، شقایق، بهمنیار، ثارالله، خیابان های آموزگار، نصیرزاده، میثاق، شهید صمدی، شکوفه تقاطع شهید احسانی و … نصب شد.

نایبی از ستادهای انتخاباتی درخواست کرد تا ضمن رعایت قانون، از نصب پوستر تراکت و پارچه نوشته در مکان‌هایی به جز مکان‌های تعریف شده، بپرهیزند و در حفظ و پاکیزگی سیما و منظر شهری سهیم باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here