قاتل داریوش مهرجویی و همسرش شناسایی شد

0
271
مهرجویی

سخنگوی فراجا گفت: عامل اصلی قتل مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر شناسایی شد و به قتل اعتراف کرده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری نبض تهران، سردار سعید منتظرالمهدی گفت: در تعاقب شناسایی قاتل اصلی و همراهانش، فرد دیگری که آلات قتاله، گوشی موبایل و مقداری از وسایل مرحومه “وحیده محمدی فر” را در دست داشت ساعاتی پیش دستگیر شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بازسازی صحنه جرم با حضور سردار “محمد قنبری” رئیس پلیس آگاهی فراجا، سردار “حمید هداوند” فرمانده انتظامی استان البرز در حال انجام و قاتل و معاونان او اعتراف به ارتکاب جنایت نمودند.

سخنگوی فراجا یادآور شد: با توجه به اینکه افراد دیگری به عنوان مظنون در این پرونده احتمالا نقش داشته‌ باشند کماکان سیر مراحل تحقیقات پلیسی در حال انجام است.

سردار منتظرالمهدی افزود: علت قتل، بنابر اظهار قاتلان تاکنون اختلافات شخصی و مالی بوده و پرونده مجرمان در اختیار قوه قضائیه قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: گمانه زنی ها در خصوص اختلافات خانوادگی فعلا رد شده است و درخواست داریم تا رسانه‌های دیداری و شنیداری از شائبه افکنی در مباحثی که نیاز به تخصص و ایقان دارد حتما پرهیز نمایند.

سخنگوی فراجا تصریح کرد: به همکاران تلاشگر و پُرهِمت و همچنین کارآگاهان متخصص و حرفه‌ای پلیس آگاهی در فرماندهی انتظامی البرز و آگاهی فراجا خسته نباشید می گویم و همچنین مراتب تقدیر، تشویق و تشکر سردار “احمدرضا رادان” فرمانده کل انتظامی کشور از تلاش شبانه روزی همکاران را اعلام می‌کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here