سرما و بارش‌های پاییزی در راه تهران و ۱۴ استان دیگر کشور

0
72
بارشهای پاییزی

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در اغلب نقاط کشور با وقوع رگبار باران و کاهش دما مواجه هستیم و در مناطق سردسیر بارش برف دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری نبض تهران، بر اساس گزارش سازمان هواشناسی کشور بارش‌های پاییزی از روزهای پایانی این هفته یعنی پنجشنبه و جمعه بیستم و بیست و یکم مهرماه سال جاری تهران و بسیاری دیگر از نقاط مختلف در سایر استان‌ها را در بر می‌گیرد.

صادق ضیائیان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفتگو با خبرنگار نبض تهران، گفت: طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در اغلب نقاط کشور با وقوع رگبار باران و کاهش دما مواجه هستیم و در مناطق سردسیر بارش برف دور از انتظار نیست.

ضیائیان وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده را اینگونه پیش‌بینی کرد و گفت: هوای تهران فردا پنجشنبه بیستم مهرماه نیمه‌ابری و گاهی با وزش باد شدید، همراه است و در بعضی ساعت‌ها احتمال رگبار باران و رعد و برق وجود دارد و حداقل دما به ۱۸ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی تصریح کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها روز جمعه بیست‌و‌یکم مهرماه نیز تهران آسمانی نیمه‌ابری و در بعضی ساعت‌ها رگبار باران و رعد و برق را پیش رو خواهد داشت و به‌ تدریج از میزان ابرها کاسته و حداقل دما ۱۵ و حداکثر به ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا یادآور شد: طی امروز و فردا هجدهم و نوزدهم مهرماه شهر اهواز با دمای ۴۲ و ۴۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۳ و ۲ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان خواهند بود.

ضیائیان افزود: در پایان هفته جاری استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، کردستان، کرمانشاه، همدان، زنجان، قزوین، البرز، تهران و شمال سمنان رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف را تجربه می‌کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here