جابجایی ۶۵ کیلوگرم مخدر شیشه از طریق اداره پست

0
80
شیشه

رئیس پلیس پیشگیری فراجا از کشف بیش از ۶۵ کیلوگرم مخدر صنعتی شیشه در بسته‌های پستی توسط پلیس راه‌آهن خبر داد.

به گزارش نبض تهران، سردار رضا بنی اسدی فر رئیس پلیس پیشگیری فراجا درباره جزئیات اين خبر اظهار داشت: پس از اقدامات اطلاعاتي از قصد قاچاقچیان مواد مخدر مبنی بر جابه‌جایی مقادير قابل توجهي مواد مخدر صنعتي از طريق پست در شهرستان زابل به مقصد زاهدان و سپس انتقال از طريق ناوگان ريلي به مقصد تهران، مأموران پلیس این موضوع را به صورت ويژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از هماهنگي با مرجع قضائي تيمي متشکل از عوامل تخصصي با رعايت ملاحظات حفاظتي و امنيتي در محل تخليه مرسوله های پستی در شهرستان زاهدان حاضر و کليه مرسولات را به صورت دقیق بررسی کردند.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا بیان داشت: پس از بازرسی‌های دقیق، مأموران به ۲ بسته حاوي ۱۱ عدد بالشت و ۱ عدد تشک مشکوک و براي بررسي بیشتر آنها را از سایر مرسوله های پستی جدا می کنند.

وی با بیان اینکه مأموران با دقت زیاد به بازرسی این مرسوله پرداختند، گفت: مرسوله توسط دستگاه ايکس ري و با استفاده از کيت تشخيص سريع مواد، مورد ارزیابی قرار گرفت و وجود مواد مخدر به صورت فله و مخلوط داخل پشم شيشه محرز شد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در مجموع میزان ۶۵ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه از بسته های حاوی بالش و تشک توسط مأموران پلیس راه آهن کشور کشف و ضبط شد.

سردار بنی اسدی فر در پایان تصریح کرد: دستگيري فرد يا افراد ارسال کننده مرسوله پستي مورد نظر به صورت ويژه و با انجام اقدامات اطلاعاتي در دست اقدام بوده و در اين خصوص پرونده‌ای تشکيل و برابر دستور مرجع قضائي، مواد کشف شده تحويل پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان زاهدان شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here