باز شدن سامانه یکپارچه فروش خودرو‌های وارداتی با عرضه ۶ مدل خودرو

0
173
خودرو
خودرو

سامانه یکپارچه فروش خودرو‌های وارداتی با عرضه ۶ مدل خودرو باز شده و متقاضیان می‌توانند از امروز چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ برای ثبت‌نام اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری نبض تهران، واردات خودرو از خارج از کشور اقدامی است که در دولت فعلی شروع شد و متقاضیان با طی کردن مراحل ثبت نام که در اسفند ماه سال گذشته انجام شد، چشم انتظار دریافت خودروی مورد نظر خود از بین لیست خودروهای مجاز هستند.

در سری جدید که سامانه‌ یکپارچه فروش خودرو اعلام کرده است سایپا با عرضه چانگان CS55، پارس‌خودرو با عرضه خودروی زوتی DL5، ماموت خودرو با عرضه فولکس واگن جتا VS7، کوشا خودرو با خودروی کیا سلتوس، کرمان موتور با هیوندای النترا و معین خودرو با تویوتا کرولا به واردات خودرو می‌پردازند.

متقاضیان می توانند با ورود به سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی به نشانی saleauto.ir با اطلاع از مشخصات فنی خودروهای وارداتی ثبت نام کنند.

کار ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی از اسفند سال ۱۴۰۱ آغاز شد و بر اساس اعلام مدیر طرح واردات خودرو در حال حاضر ۳۰ هزار نفر در نوبت تحویل خودرو‌های وارداتی قرار دارند.

بر اساس پیش‌بینی‌های مجریان طرح واردات خودرو گفته می‌شود خودرو‌های وارداتی با همکاری بانک مرکزی تا پایان آذر و نهایت دی ماه تحویل مشتریان شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here