انهدام باند سارقان وسایل داخل خودرو در جنوب تهران

0
134
پلیس آگاهی
پلیس آگاهی

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: کارآگاهان با استفاده از شیوه‌های نوین کشف جرم طی چندین نوبت تحقیقات گسترده نهایتاً موفق شدند ۲ تن از سارقان سابقه‌دار وسایل داخل خودرو را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دهند.

سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری، با اشاره به انهدام باند سرقت اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های سریالی محتویات داخل خودرو شهروندان و وصول شکایت مالباختگان به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با استفاده از شیوه‌های نوین کشف جرم طی چندین نوبت تحقیقات گسترده نهایتاً موفق شدند ۲ تن از سارقان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌ها ابتدا منکر حقایق می‌شدند و سپس با تیزهوشی کارآگاهان لب به اعتراف گشودند، عنوان کرد: کارآگاهان با استفاده از فنون بازجویی در نهایت موفق شدند مخفیگاه ۲ تن از مالخران را در جنوب تهران شناسایی کنند و طی یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ متهم را در یک مخفیگاه دستگیر و در بازدید از مخفیگاه مالخران بیش از ۳۰ باتری خودرو کشف که به همراه متهمان به اداره پلیس انتقال دادند.

سرهنگ طرهانی در ادامه متذکر شد: متهمین که چندین بار سابقه سرقت نیز داشته‌اند در بازجویی‌ها مقاومت خود را شکسته و به ارتکاب ۴۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو و فروش باتری خودرو به مالخران در سطح جنوب تهران اقرار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان با اشاره ادامه تحقیقات جهت شناسایی مالباختگان خاطرنشان کرد: با رعایت هشدارهای پلیسی، خودرو خود را به سیستم‌های ایمنی مجهز کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قبل از هر اقدامی بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here