پلمپ مرکز غیرمجاز پسماند درخلازیر با بیش از ۸ تن زباله

0
176

یک مرکز غیر مجاز تفکیک پسماند خشک در خیابان خلازیر جنوبی ناحیه سه منطقه ۱۹ با جمع آوری ۸ هزار و ۶۲۰ کیلوگرم زباله پلمپ شد.

به گزارش نبض تهران، مهدی احمد مهرابی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۹، اظهار کرد: یک مرکز غیر مجاز تفکیک پسماند خشک در خیابان خلازیر جنوبی ناحیه سه منطقه ۱۹ با جمع آوری ۸ هزار و ۶۲۰ کیلوگرم زباله برچیده و از ادامه فعالیت عوامل آن جلوگیری شد.

وی افزود: در تداوم اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، با همکاری نواحی پنجگانه نسبت به شناسایی و پلمب واحد های غیر مجاز تفکیک و جمع آوری پسماند اقدام می شود.

وی با اشاره به گشت زنی و رصد میدانی برای شناسایی مراکز غیر مجاز و کتفی و کولی ها در معابر بیان کرد: با بهره گیری از ظرفیت های قانونی همچون ماده ۱۶ قانون مدیریت پسماند و بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهردارها نسبت به انتقال پسماندهای موجود و پلمپ آنها اقدام می شود.

مهرابی خاطر نشان کرد: فعالیت مراکز غیرمجاز جمع‌آوری، تفکیک، جداسازی و دپوی انواع پسماندهای خشک علاوه بر آشفتگی و به ریختگی چهره و سیمای شهر، موجب بروز معضلات بهداشتی و مشکلات زیست‌محیطی می‌شود که در همین راستا پس از شناسایی مراکز غیر قانونی ضمن اخطار و تذکر جدی نسبت به تعطیلی و پلمب این واحدها اقدام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here