رنگ آمیزی ۸۵۰۰ مورد از مبلمان پارکی منطقه ۱۹ در آستانه بهار

0
267

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: در تداوم طرح استقبال از بهار عملیات رنگ آمیزی ۸ هزار ۵۰۰ مبلمان پارکی در ۷۱ بوستان منطقه در راستای بهسازی و نوسازی این تجهیزات در آستانه سال نو آغاز شد.

به گزارش نبض تهران، علی نایبی معاون محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ تهران، اظهار کرد: در تداوم طرح استقبال از بهار عملیات رنگ آمیزی ۸ هزار ۵۰۰ مبلمان پارکی در ۷۱ بوستان منطقه در راستای بهسازی و نوسازی این تجهیزات در آستانه سال نو آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا بهسازی و رنگ آمیزی صندلی‌های بوستان‌ها، ست‌های ورزشی، وسایل بازی و … در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: در واقع این اقدامات در حفظ و زیبایی سیمای شهری، ایجاد تاثیر مثبت و تقویت روحیه نشاط و شادابی در شهروندان از اهمیت و اولویت بالایی برخوردار است.

وی در ادامه گفت: رنگ آمیزی مبلمان پارکی در ۷۱ بوستان نواحی پنجگانه در قالب ۳ هزار و ۸۵۶ پایه چراغ کوتاه، بلند و وینچ به رنگ سفید و آبی، هزار و ۵۳ عدد وسایل بدنسازی، ۳ هزار نیمکت، سطل زباله و … در حال انجام است و فضاهای مسقف بوستان‌ها شامل محل استراحت کارگران و اتاق‌های نگهبانی نیز رنگ آمیزی و مرمت و رفع نواقص وسایل بازی و سطل‌های زباله مرتفع خواهد شد.

به گفته نایبی با رنگ آمیزی مبلمان شهری بوستان‌ها، عملیات آماده سازی بستر خاک برای کاشت گل‌های فصلی و انواع گونه‌های گیاهی در برنامه کاری این منطقه قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here