حضور ۲۰۰ کودک کار در جشن مبعث مرکز پویاشهر منطقه ۸

0
377

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۸ گفت: در جشن ویژه عید مبعث پیامبر اکرم صلی الله مرکز پویاشهر این منطقه حدود ۲۰۰ کودک کار و خیابان حضور داشتند و در بخش‌های مختلف ویژه برنامه امروز سعی کردیم لحظات شادی را برای آن‌ها رقم بزنیم.

به گزارش نبض تهران، میلاد علی‌نیا معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه بعد از راه اندازی مرکز پویاشهر منطقه ۸، اظهار کرد: با توجه به ایام مناسبتی ملی و مذهبی که پیش رو داریم، امروز و در آستانه فرا رسیدن مبعث پیامبر اکرم صلی الله، یکی از کارهایی که برای آن برنامه ریزی شد، برگزاری جشن ویژه کودکان کار و خیابان منطقه بود.

وی تصریح کرد: برگزاری مراسمات این چنینی باعث اجتماعی‌تر شدن هر چه بیشتر کودکان کار و خیابان و اینکه آن‌ها ببینند مورد حمایت عموم مردم قرار دارند، صورت می‌گیرد و این قبیل مراسمات بهانه‌ای است تا این کودکان را به بهانه مراسم جشن هم که شده چندین ساعت از فضای پر تنشی که در آن کار و زندگی می‌کنند، فاصله بگیرند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۸ یادآور شد: در جشن ویژه عید مبعث پیامبر اکرم صلی الله حدود ۲۰۰ کودک کار و خیابان حضور داشتند و در بخش‌های مختلف ویژه برنامه امروز سعی کردیم لحظات شادی را برای آن‌ها رقم بزنیم.

علی‌نیا خاطرنشان کرد: جشن امروز با مشارکت یکی از گروه‌های خیریه که با شهرداری منطقه ۸ در تعامل است برای کودکان کار و خیابان این منطقه برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here