افزایش ایمنی و تأمین روشنایی شهر با نصب ۶۸ چراغ روشنایی دکوراتیو

0
146

فرهادی گفت: ۶۸ پایه چراغ روشنایی دکوراتیو در قالب طرح رفیوژ سبز به منظور افزایش ایمنی فضای شهر، تأمین روشنایی، تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و شهروندان اجرا می‌شود.

به گزارش نبض تهران، تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹، با اشاره به اینکه المان‌های نورپردازی شهری از عناصری هستند که با بهره گیری از هنر و زیبایی ها باعث زیباسازی و آراستن فضاها و مناظر شهری می‌شوند، افزود: در همین راستا عملیات اجرایی نصب پایه چراغ روشنایی در رفیوژ سبز بلوار شقایق آغاز و تا کنون ۱۸ پایه چراغ ۵ متری نصب شده و ۵۰ پایه دیگر نیز تا پایان بهمن ماه در این مسیر اجرا می‌شود.

فرهادی اضافه کرد: چراغ‌های دکوراتیو در فضای باز دارای دو عملکرد زیبایی و نورپردازی هستند، این چراغ‌های تزئینی از مواد بادوام ساخته شده، ظاهری منحصر به فرد و عمر مفید بالایی دارد.

وی تصریح کرد: عملیات نصب این پایه چراغ‌ها به فاصله ۵ متر از یکدیگر با لامپ‌های ۴۰ وات کم‌مصرف LED توسط اداره زیبا سازی منطقه در بلوار شقایق در حال انجام است.

شهردار منطقه ۱۹ گفت: این طرح به منظور افزایش ایمنی فضای شهر، تأمین روشنایی، تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و شهروندان اجرا می‌شود.

به گفته فرهادی پیرایش شهری میدان خلازیر از قبیل نصب برج نوری ۱۵ متری، جداره سازی پیرامون میدان، رنگ آمیزی جداول به طول هزار متر پیرامون و دور میدان، پاکسازی مناظر شهری با استفاده از مواد ترکیبی و پوشاننده به مساحت ۸۵۰ متر مربع از دیگر اقدامات اداره زیبا سازی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here