۱۰ درصد تخلفات در کشور، تخلفات حادثه ساز هستند

0
214

سردار رادان گفت: تخلفات حادثه ساز در کشور ما حدود ۱۰ درصد است و این ۱۰ درصد اراده خود را به ۹۰ درصد تحمیل می‌کنند و باید به سمتی برویم که در محل وقوع تصادفات حادثه ساز چشم‌های تیزبین آن تخلفات را ثبت کنند.

به گزارش نبض تهران، همایش سراسری مدیران و روسای پلیس راهور فراجا با حضور سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور، معاون اول رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی روز سه‌شنبه پانزدهم اسفند ماه برگزار شد.

سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کل کشور در این مراسم، اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ سال پرکاری برای همه همکاران انتظامی من و به ویژه برای همکارانم در پلیس راهور و پلیس راه بود.

وی افزود: با تعداد خودروها، راننده ها و با تعداد واحدهای خدمات، ۶۰۰ میلیارد کیلومتر پیمایش جاده در طول یک سال شوخی نیست و یک اتفاق خوبی در آن دارد رخ می‌دهد.

فرمانده انتظامی کل کشور تاکید کرد: پلیس راهور ۲۰۰ میلیون خدمت شامل صدور گواهینامه، شماره کردن خودروها و … در طول سال ارائه می‌دهد.

سردار رادان گفت: اتفاقی که در سال ۱۴۰۳ باید رقم بخورد باید متحول کننده و طوری باشد که بتوانند نو شوندگی و نوآوری را در همه ساختار و بخش‌های خود نشان دهد و ایجاد کند.

وی یادآور شد: امسال ما برای کاهش تصادفات و کاهش جانباختگان هدف گذاری کرده بودیم و به خوبی نتوانستیم به این هدف دست پیدا کنیم و باید این عدد را در سال ۱۴۰۳ با رفتار نوی خود جبران کنیم.

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: اولین کار پیگیری ما از دولت محترم است و اگر قرار نباشد هزینه تخلف متخلفین ترمیم و درست شود متخلفین سال ۱۴۰۳ بی‌مهاباتر دست به تخلف خواهند زد.

سردار رادان گفت: هزینه تخلف در حال حاضر بازدارنده نیست و این حتما باید درست شود و از دوستان اهل رسانه هم می‌خواهم که به این مسئله بپردازند.

وی تاکید کرد: تخلفات حادثه ساز در کشور ما حدود ۱۰ درصد است و این ۱۰ درصد اراده خود را به ۹۰ درصد تحمیل می‌کند و باید به سمتی برویم که در محل‌های وقوع تصادفات حادثه ساز چشم‌های تیزبین آن تخلفات را ثبت کنند.

فرمانده انتظامی کل کشور تاکید کرد: دوربین‌‌های فعلی ما برای ثبت و پایش تخلفات حادثه ساز آنقدر اندک است که رانندگان نقاط مربوط به این دوربین‌ها را بلدند و می‌دانند و در سال آینده باید از مشارکت بخش‌های خصوصی در این زمینه استفاده کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here