پل شهدای دارآباد منطقه ۱ تهران به فاز تکمیلی رسید

0
129

بخش شمالی بزرگراه امام علی (ع) به سمت بلوار ۳۵ متری شهید افتخاری و محله دارآباد به منظور تکمیل پل شهدای دارآباد، تا اطلاع ثانوی مسدود و محور جایگزین اعلام شد.

به گزارش نبض تهران و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱، سید مهدی صباغ شهردار منطقه گفت: پل تقاطع غیر هم سطح خیابان ۳۵ متری شهید افتخاری با بزرگراه امام علی (ع) که به نام شهدای دارآباد مزین شده است به مدت ۷ سال به صورت نیمه کاره رها شده بود که در دوره جدید مدیریت شهری با تملک آخرین معارض ملکی توسط شهرداری منطقه یک، وارد فاز تکمیل شد.

او افزود: معارضین این پروژه شامل 5 پلاک معارض بود که چهار پلاک آن در سال ۱۴۰۱ به مساحت ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع و سال گذشته ملکی به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع با توافق نهایی مالک توسط منطقه یک، تملک شد که هزینه کل تملک های اجرای این پروژه ۳۵۰ میلیارد تومان بود.

شهردار منطقه یک خاطر نشان کرد: جهت تکمیل این پل و تجهیز کارگاه نیاز به بسته شدن بخش شمالی محور جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) به بلوار ۳۵ متری شهید افتخاری بود که این اقدام با هماهنگی پلیس راهور از روز یکشنبه ۱۰ تیر ماه انجام و مسیر جایگزین اعلام شد.

صباغ تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای دسترسی به بلوار ۳۵ متری شهید افتخاری و محله دارآباد از بلوار اوشان وارد صحرای غربی و سپس بلوار ۳۵ متری شوند.

گفتنی است پل شهدای دارآباد در تقاطع بلوار اوشان و خیابان صحرا به عنوان بخشی از طرح‌های ترافیک شرق منطقه یک توسط سازمان مهندسی شهرداری تهران در حال اجراست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here