پایان دغدغه های زندگی سخت نابینایان و ناشنوایان در کشور

0
172
نابینا

مدیر اجرایی شرکت دانش‌بنیانی شینا سورن افزار گفت: در صورت حمایت دولت و سازمان بهزیستی کشور به مدد نخبگان شرکت دانش بنیانی شینا سورن افزا ر مشکلات اساسی زندگی دو قشر از معلولان کشور یعنی ناشنوایان و نابینایان در آمد وشدهای شهری، آموزش مهارتهای فردی به زبان و خط بریل، پاسخگویی آنلاین به تمامی مطالبات مورد نیاز این قشر از معلولان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه گوناگون پایگاه خبری نبض تهران، حمید اندرزچمنی مدیر اجرایی شرکت دانش‌بنیانی شینا سورن افزار اظهار کرد: امروزه علیرغم تلاش مسئولان‌ کشور وخانواده‌ها برای رفاه و آسایش افراد ناشنوا و نابینا متاسفانه این دسته از جمعیت قابل توجه برای اداره زندگی خود در محیط خانواده، جامعه و مدرسه به شدت دچار مشکل هستند.

این مدیر اجرایی در ادامه تأکید کرد: در صورت حمایت دولت و سازمان بهزیستی کشور به مدد نخبگان شرکت دانش بنیانی شینا سورن افزا ر مشکلات اساسی زندگی دو قشر از معلولان کشور یعنی ناشنوایان و نابینایان در آمد وشدهای شهری، آموزش مهارتهای فردی به زبان و خط بریل، پاسخگویی آنلاین به تمامی مطالبات مورد نیاز این قشر از معلولان خواهد بود.

چمنی در ادامه اضافه کرد: این خدمات در سایه قابلیت‌های علمی هوش مصنوعی « هولو روید » برای ناشنوایان بصورت تصویری و برای نابینایان به صورت کلامی و گفتاری از طریق گوشی تلفن‌های همراه در بالاترین سطح علمی و عملی روز دنیا ارائه خواهد شد.

چمنی در پایان اشاره داشت‌خاطرنشان کرد: پروپوزال علمی و عملی با قابلیت‌های خدماتی ذکر شده توسط نخبگان شرکت شینا سورن افزار برای دوقشر نابینایان و ناشنوایان کشور آماده عرضه و ارائه به سازمانهای مرتبط است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here