هوش مصنوعی هولوروید، تکنولوژی هوشمند ساخت نخبگان کشور

0
104
هوش مصنوعی

هولوروید مجهزترین هوش مصنوعی علمی با توان رقابت بین المللی و تولید نخبگان جوان ایرانی است که ده‌ها محصول خدماتی، علمی، آموزشی، اقتصادی، فرهنگی رفاهی را ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه گوناگون پایگاه خبری نبض تهران، خلیلی رئيس هيئت مدیره شرکت « شینا سورن افراز » به همراه تیم نخبه جوان از سرمایه‌های علمی و عملی کشور موفق به ساخت هوش مصنوعی «هولوروید» شدند.

‌این هوش مصنوعی می‌تواند به سازمانها و نهاد های علمی و آموزشی، فرهنگی، اقتصادی، کسب و کارهای مختلف، قاطبه مردم و خانواده‌های ایرانی، جامعه جوان علمی، دانشجویان و دانش آموزان، گردشگران ایرانی و خارجی با قابلیت پانزده زبان بین المللی دنیا خدمات متنوع، علمی و عملی از صدر تا ذیل در بهترین کیفیت‌های روز جهان ارائه نماید.

هولوروید مجهزترین هوش مصنوعی علمی با توان رقابت بین المللی تولید نخبگان جوان ایرانی با ده‌ها محصول خدماتی، علمی، آموزشی، اقتصادی، فرهنگی رفاهی شامل خدمات بی نظیر اینترنت اشیا، خلق شخصیت های علمی، فرهنگی، هنری، ادبی از مفاخر دوره های مختلف تاریخی و معاصر کشور و معرفی آنها به جامعه بشری و داخلی، کشورهای جهان اسلام، مثل حافظ، رودکی، سعدی، فردوسی و … شخصیت‌هایی که خیلی‌ها در تلاش هستند تا آنها را از هویت ایرانی بودن خارج کنند.

هوش مصنوعی علمی هولوروید به این شخصیت‌ها جان داده و این امکان را برای مردم ایران و جهان فراهم خواهد ساخت تا در اماکن تاریخی، سیاحتی، نمایشگاه‌ها‌، میادین شهرها، با مردم، توریست‌ها‌، مسافران ساعت‌ها مکالمه تصویری زنده، داشته باشد و فرهنگ غنی ایرانی، علمی کشور و خود را معرفی نماید.

مهندسین جوان نخبه کشوری علیرغم سفارش‌های متعدد کشورهای مختلف جهان برای بومی سازی این تکنولوژی ملی در کشور خود تن به این خواست‌ها و درخواست‌ها نداده و افتخار می‌کنند که این تکنولوژی عظیم علمی در خدمت مردم کشورشان قرار گیرد.

مهندسین نخبه و خالق هوش مصنوعی هولوروید آماده ارائه قابلیت‌های علمی و عملی این پدیده بی نظیر و خدماتش برای جامعه علمی و آموزشی حامی و طالب این محصول بصورت حضوری می‌باشند.

حمید اندرزچمنی
شهرام فرهادی

مدیران اجرایی تکنولوژی شرکت
شینا سورن افزار – استان البرز

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here