نمایشگاهی از صنایع راکدی که در دولت جدید احیا شدند دایر می‌شود

0
83

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب گفت: بنا داریم برای صنایع راکدی که در دولت جدید احیا شدند نمایشگاهی دایر کنیم تا عملکرد و اثرگذاری و توانمندی دولت در احیای صنایع راکد را به خوبی نشان دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری نبض تهران، تور بازدید خبرنگاران امروز چهارشنبه یکم شهریور ماه سال جاری با حضور اصحاب رسانه و مسئولان شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب برگزار شد.

عباس تقدسی نژاد مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب در جریان این بازدید و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنا داریم برای صنایع راکدی که در دولت جدید احیا شدند نمایشگاهی دایر کنیم تا عملکرد و اثرگذاری و توانمندی دولت در احیای صنایع راکد را به خوبی نشان دهیم.

وی اضافه کرد: به دنبال آن هستیم تا صنایع فوق را به دیگران معرفی کنیم و نمایشگاه ۳۶۵ روزه در همه ایام سال داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳۳ سایت نمایشگاهی در کشور وجود دارد و این آمار از تعداد استان‌های ما هم بیشتر است و برگزاری نمایشگاه‌ها همواره با مشکلاتی همراه بوده است.

تقدسی‌نژاد همچنین یادآور شد: ما کشور نمایشگاههای برگزار نشده هستیم و این در حالی است که فضاهای خوبی را برای برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی در اختیار داریم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب افزود: بر اساس توافقات انجام شده با دستگاه‌های مختلف و بر اساس زمان بندی تعیین شده نمایشگاه‌هایی که مخاطب خوبی دارند از این پس در فضای نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

تقدسی‌نژاد گفت: همه تلاش خود را بکار می‌گیریم تا همزمان با توسعه سخت‌افزاری مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب فرصتی را برای معرفی و عرضه محصولات شرکت‌های فعال در حوزه صنعت کشور را مهیا کنیم.

وی تصریح کرد: وضعیت فعلی برگزاری نمایشگاه‌های کشور در حال حاضر مثل یک پنجشنبه یا جمعه بازار معمولی است و چنین روندی هرگز مورد قبول ما نیست و نیاز به ایجاد تغییرات اساسی دارد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب خاطرنشان کرد: نخستین شورای راهبردی در شرکت نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب تشکیل شده و این اتفاق گام بزرگی در حوزه مدیریت شهری به شمار می‌آید.

تقدسی‌نژاد اضافه کرد: بر اساس آمارها هم اکنون بیش از ۸ هزار اتحادیه و صنف در کشور فعالیت دارند و می‌توانیم از ظرفیت اتحادیه‌ها و اصناف برای توسعه و گسترش فضای موجود در حوزه نمایشگاهی کشور بهره‌برداری کنیم.