شورای شهر به صورت ویژه پیگیر حادثه فوت پاکبان شهرداری است

0
440

سخنگوی شورای شهر تهران در ارتباط با حادثه تلخ برای یکی از نیروهای پاکبان شهرداری منطقه ۲ اعلام کرد: شورای شهر به صورت ویژه پیگیر این حادثه است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران در جریان دویست و هجدهمین جلسه شورای شهر تهران به برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات قهرمان شهر اشاره کرد و گفت: این مسابقات با مشارکت شهروندان ۳۵۳ محله شهر تهران و با حضور بانوان و آقایان در ۱۰ رشته برگزار شد.

وی تصریح کرد: در قالب این مسابقات برندگان در مناطق مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت مناطق ۱، ۲۰ و ۱۸ به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند. همچنین این مسابقات در ۱۵ کلانشهر تهران برگزار شد و در ادامه نیز تهران، اصفهان و رشت به عنوان استان‌های برتر انتخاب شدند.

سخنگوی شورای شهر تهران در ارتباط با حادثه تلخ برای یکی از نیروهای پاکبان شهرداری منطقه ۲ گفت: همزمان با روز ۲۲ بهمن یکی از همکاران ما از بالای یک پل سقوط کرده و فوت کرد و ضمن تسلیت به خانواده این عزیز و سایر همکارانش اعلام کرد که شورای شهر به صورت ویژه پیگیر این حادثه است.

نادعلی ادامه داد: فوت این پاکبان توسط مجموعه انتظامی و قضایی در حال پیگیری است و اعضای شورای شهر تهران نیز آن را به صورت مدام پیگیری می‌کنند.

وی تصریح کرد: قطعاً ما قدر همکاران خدوم بویژه همکاران پاکبان خود را می‌دانیم و همانطور که گفته شد ابعاد مختلف این حادثه را پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here