سرهنگ کشیر: موتورسواران از تردد در تونل‌های ‌شهری خودداری کنند

0
143

سرهنگ کشیر گفت: تونل توحید مرگبارترین تونل برای تردد موتورسواران است و موتورسواران از تردد در تونل‌های شهری خودداری کنند.

به گزارش نبض تهران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ فیروز کشیر معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ، درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت‌: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز سه شنبه هفدهم مهر ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراهی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع تردد ها و آغاز ترافیک سنگین صبحگاهی در اکثر نقاط پایتخت بودیم.

سرهنگ کشیر گفت: بار ترافیک در بزرگراه‌های همت، جناح، صدر، یادگار، شیخ فضل الله، اشرفی اصفهانی، شهید سلیمانی، حکیم، بابایی، یادگار امام (ره) پل سید خندان، چمران، امام علی (ع)، صیاد، زین الدین، آبشناسان، تهران – کرج، آزادگان و شروع شده و در حال افزایش است.

وی ادامه داد : در محدوده بزرگراه همت جوانمردان در مسیر غرب به شرق شاهد حجم ترافیک سنیگی در این محدوده هستیم و در مسیر غرب شرق حکیم – اباذر نیز حجم بار ترافیک نیمه سنگین ولی در حال حرکت است . ترافیک در بزرگراه همت – توانیر در مسیر غرب به شرق در باند اصلی در حال حرکت ولی درکنار گذر متراکم است . محدوده هنگام ترافیک سنگین و بزرگراه صدر و دستواره در مسیر شرق به غرب نیز ترافیک متراکم است. ترافیک در محدوده بزرگراه زین الدین به شمیران نو رسیده است. همچنین در محدوده بزرگراههای نواب قبل از پل نهم دی بدلیل تلاقی ۴ باند ترافیکی، شاهد حجم بالای ترددها در این مسیر هسیتم که انتهای بار ترافیکی از بزرگراه چراغی رد شده است. در انتهای تونل توحید به شمال و خیابان آزادی نیز شاهد ترافیک سنیگن در این مقاطع هستیم.

سرهنگ کشیر گفت : تونل توحید مرگبارترین تونل برای تردد موتورسواران است و پلیس بارها و بارها در این خصوص تذکرات و هشدارهای لازم را از طُرُق مختلف به این عزیزان داده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ یادآور شد: حرکت در بین خطوط در معابر شهر تهران علاوه بر اینکه نظم خاصی به تردد خودرو در سطح شهر می‌دهد به زیبایی شهر نیز کمک کرده و صد درصد از تصادفات بدلیل تغییر مسیرهای ناگهانی جلوگیری می‌کند و همچنین تردد خودروهای تک سرنشین باعث ترافیک و آلودگی هوا در تهران می‌شود که می‌طلبد شهروندان با مدیریت ترددهای خود از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here