ساخت بزرگترین مجموعه هنری به زودی در تهران

0
19
مجموعه هنری

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ساخت بزرگترین مجموعه هنری به زودی در تهران آغاز می‌شود و این مجموعه، خانه‌ای برای همه مجموعه‌های ما و جشنواره‌ها با اقتضائات روز در قلب شهر خواهد بود و همه دغدغه‌های فرهنگی برای فعالیت های هنریس و فرهنگی را پاسخ می‌دهد.

به گزارش نبض تهران، آیین کلنگ‌زنی طرح حریم تئاتر شهر تهران امروز در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.

در بخشی از این مراسم، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در صحبت هایی گفت: من از همان اوایل اولی که به وزارت امدم با مطالبه برای حریم تئاتر شهر روبرو شدم، سی و اندی سال از برداشتن حریم می گذرد. همکاران ما بررسی کردند که شرایط چطور بوده با دوستان شهرداری همکاری کردیم تا اتفاقی با طراحی مناسب بیافتد.

وی در ادامه افزود: بازارشایعات گاهی برای کار درست غلبه می کند، من تمام تأکیدم به آقای سالاری، نظری و طاهری این بود که با نظر خود هنرمندان این اتفاق رخ دهد. تئاتر شهر متعلق به هنرمندان است و از ابتدا گفتم که این اتفاق با نظر هنرمندان رخ دهد.

وی با گفتن خبر خوشی برای هنرمندان و رسانه ها گفت: به زودی ساخت بزرگترین مجموعه هنری در تهران آغاز می‌شود این مجموعه، خانه‌ای برای همه مجموعه‌های ما و جشنواره‌ها با اقتضائات روز در قلب شهر خواهد بود و همه دغدغه‌های فرهنگی برای فعالیت های هنریس و فرهنگی را پاسخ می‌دهد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: این سال جزو پررونق ترین سالها در عرصه فرهنگ بوده و بررسی ها این را نشان می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here