خستگی، خواب الودگی و عدم وجود علائم رانندگی، علل عمده حوادث رانندگی در عراق

0
66
سردار هادیانفر
وضعیت ترافیکی مرزها در اربعین

سردار هادیانفر گفت: خستگی، خواب الودگی و عدم توجه به علائم رانندگی، علل عمده وقوع حوادث رانندگی در ایام اربعین در کشور عراق است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری نبض تهران، سردار سید کمال هادیانفر فرمانده انتظامی راهور فراجا پس از بازدید از مرز مهران، اظهار کرد: خدار ا شکر در روزهای اخیر که مردم در حال عزیمت به سفر اربعین هستند، حادثه‌ای در مسیرهای منتهی به مرزها رخ نداده و تنها چند حادثه جزئی با مجروح به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد: شرایط در جاده‌های کشور عراق خاص است و متأسفانه رانندگان خیلی قوانین راهنمایی و رانندگی را اجرا نمی‌کنند و علائم افقی و عمودی در جاده‌ها و خیابان‌های کشور عراق به اندازه کافی نصب نشده و روشنیایی و خط کشی‌ها در جاده‌ها عراق وضعیت مناسبی ندارد.

فرمانده انتظامی فراجا خاطرنشان کرد: ناوگانی که در حال حاضر در داخل عراق برای جابجایی و حمل و نقل زائران استفاده می‌شود برای حجم فعلی مسافران در این کشور کافی نبوده و در مواردی برخی از رانندگان عراقی برای کسب درآمد بیشتر، با تعداد بیش از حد مجاز مسافر و همچنین تعداد سفرهای رفت و برگشتی کار می‌کنند و همین موضوع باعث وقوع حوادثی است که در نتیجه خستگی و خواب آلودگی ایجاد می‌شوند.

سردار هادیانفر با توصیه زائرین به هوشیاری در زمان استفاده از اتوبوسها یا خوروهای ون عراقی گفت: حتماً وقتی داخل خودروهای عراقی ون یا اتوبوس‌ها سوا می‌شوند در مسیرهای رفت و برگشت مراقب باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here