مشکل جذب راننده، طی روزهای آینده حل می‌شود

0
226

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در جلسه نظارت ستادی و ارزیابی عملکرد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۱، از حل مشکل جذب راننده کارت شهری در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش نبض تهران، مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، در آئین رونمایی از ناوگان جدید خطوط اتوبوسرانی منطقه ۲۱ شهرداری تهران، گفت: اولویت ما برای تقویت ناوگان و نوسازی خطوط اتوبوسرانی پایتخت مناطق کم برخوردار از حمل و نقل عمومی است که این برنامه با نوسازی ۱۹ خط اتوبوسرانی در مناطق غربی شهر تهران آغاز شده است.

علیزاده با بیان اینکه مذاکراتی با پلیس راهور برای حل مشکل بکارگیری راننده کارت شهری داشته‌ایم، گفت؛ انشالله با همکاری پلیس راهور و حل مشکل تامین راننده، نسبت به تقویت و نوسازی خطوط اتوبوسرانی در مناطق مختلف شهر تهران اقدام می‌کنیم.

وی با اشاره به چشم انداز روشن وضعیت حمل و نقل عمومی به ویژه در حوزه اتوبوسرانی در سال ۱۴۰۳ است، افزود؛ با سفر اخیر شهردار تهران به کشور چین انشالله تعداد قابل توجهی اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی تهران اضافه می‌شود که این اتفاق بی سابقه، باعث کاهش چشمگیر سر فاصله حرکت اتوبوس‌ها و ارتقای کیفیت خدمات رسانی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در پایان بر حضور حداکثری در انتخابات و دعوت از همه برای این شرکت در این تکلیف ملی تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here