تکرار خشکسالی در تهران، برای سومین سال متوالی

0
163
خشکسالی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: بر اساس آمار ادوار مختلف، دوره خشکسالی‌ها در تهران، امسال هم تکرار شد و به سومین سال متوالی رسید.

به گزارش نبض تهران، محسن اردکانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران، در آئین تجلیل از سقایان اربعین حسینی و خادمان عتبات عالیات شرکت آب و فاضلاب استان تهران، اظهار کرد: نظم در ارائه خدمات، کیفیت خدمات و چگونگی خدمات‌دهی به زائران کشورهای مختلف جهان در اربعین حسینی معرف کارهای بسیار ارزشمند جمهوری اسلامی ایران در این آئین است.

وی موفقیت شرکت آب و فاضلاب استان تهران در ارائه خدمات مناسب به زائران اربعین حسینی را که با قدردانی از طرف وزیر نیرو همراه بود، عنایت اباعبدالله‌الحسین، پاداش ایشان به زائران اربعین و افتخاری برای این شرکت خواند و افزود: این موفقیت‌ها در شرایطی حاصل شد که شرکت آب و فاضلاب تهران شرایط سختی را به لحاظ تداوم خشکسالی سپری کرد به‌ گونه‌ای که بر اساس آمار ادوار مختلف دوره خشکسالی‌ها در تهران، امسال هم تکرار شد و به سومین سال متوالی رسید.

اردکانی با بیان اینکه بیش از ۲۳۰ نفر از همکاران شرکت آبفای استان تهران امسال توفیق سقایت و خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی را برعهده داشتند، ابراز امیدواری کرد: با ارائه کمک اعتباری از سوی وزارت نیرو جهت بازسازی و نوسازی ناوگان خدمات‌رسانی، کیفیت ارائه خدمات در اربعین سال آینده ارتقا یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here