تعدی به جان کارکنان پلیس بی‌کیفر نمی‌ماند

0
140
سخنگوی فراجا

سخنگوی فراجا با امتشار یادداشتی نوشت: تعدی به جان کارکنان پلیس بی کیفر نمی‌ماند و اجازه نمی‌دهیم که خون پاک شهدا، پایمال شود.

به گزارش نبض تهران، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا، طی یادداشتی در خصوص نوع و نحوه پيگيري و برخورد با عوامل تروريستي حادثه راسک نوشت: رفتار پلیس در خصوص وقایع گذشته نشان از آن دارد که شاید شناسایی، دستگیری و مجازات متعدیان به جان کارکنان خدوم فراجا زمان بر باشد و مدتی طول بکشد اما بی پاسخ و بی کیفر باقی نمی‌ماند.

سردار منتظرالمهدی در ادامه یادداشت آورده است: در واقعه راسک نیز بی‌شک موضع گيري بر اساس قواعد، روابط و حقوق بين الملل عمومي و ملحوظ نظر قرار دادن مناسبات و اصول سياست خارجي؛ در حال پیگیری و انجام است و حتما به فضل و کرم الهی افراد دخیل دراین حادثه شناسایی و دستگیر میشوند.

پلیس به طور قاطع به این کردارِ تروریستی گروهک‌ها اعتراض و اسکان و فعاليت آزادنه آنها را در کشورهای همسایه محکوم می نماید.

از آنجایی که سازمان‌هاي بين المللي از جمله سازمان ملل متحد، اينترپل و شوراي امنيت ملل متحد حمله تروريستي و اقدام عليه مقر پليس را محکوم نموده‌اند ؛ باعث شده تا امکان پيگيري با استفاده از سازو کارهاي موجود در اين سازمان‌ها بیش از قبل فراهم باشد و مقابله با فعاليت‌هاي تروريستي از طريق سازمان‎هاي بين المللي و مجاري ديپلماتيک با تاکيد بر حفظ تماميت ارضي و حاکميت سرزميني بیش‌ از گذشته تسهیل شود.

در هر حال هر قطره خون یارانمان در سازمان بزرگ فراجا سبب ساز تامین امنیت هر چه بیشتر شهروندان است اما نمی گذاریم این خونهای پاک، پایمال شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here