بهبود روشنایی نقاط بی‌دفاع بوستان‌های منطقه ۱۹

0
152

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۹ گفت: با هدف بهبود وضعیت سیمای شبانه بوستان‌های منطقه وضعیت روشنایی ۳۲۰ پایه چراغ تقویت و رفع خاموشی به ویژه در نقاط بی‌دفاع بوستان‌ها انجام شد.

به گزارش نبض تهران، علی نایبی معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۱۹، با اشاره به اهمیت ارتقا و تأمین روشنایی بوستان‌ها اظهار کرد: به منظور بهره مندی کافی شهروندان از امکانات محیط‌های تفریحی، ۳۲۰ پایه چراغ روشنایی به لامپ های LED در بوستان‌های منطقه تجهیز شدند.

نایبی با تأکید بر اینکه اغلب رفع خاموشی‌ها و تقویت روشنایی در بوستان‌های بزرگ با توجه به برداشت نقاط بی‌دفاع انجام شده است افزود: روشنایی پایه چراغ‌های ۳ متری، ۶ متری و ۹ متری در بوستان‌های افرا، شهید باکری، شهید کاظمی، شقایق، ۲۲ بهمن، نرگس و… تقویت و رفع خاموشی‌های احتمالی مرتفع شده است.

نایبی رفع نواقص دریچه های پایه چراغ ها و تابلو برق ها را از اولویت های اداره فضای برشمرد و یادآور شد: طبق سنجش تیم های عملیاتی و نظارتی روند رسیدگی به ملزومات فضاهای سبز به صورت مستمر در حال انجام است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست با تاکید بر اهمیت برج‌های نوری به عنوان عنصری برای زیبایی منظر شهری و افزایش امنیت معابر بیان کرد: همزمان با رفع خاموشی پایه چراغ‌های بوستان‌ها، عملیات نصب برج نوری ۱۸ متری و روشنایی کامل پروژکتورهای منصوبه در میدان خلازیر نیز انجام شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here