برگزاری کنفرانس بین‌المللی بشردوستانه در حمایت از فلسطین

0
139

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: کنفرانس بین المللی بشردوستانه برای حمایت از فلسطین برای ایجاد اتحاد و همدلی بیشتر و یکصدا فریاد زدن مظلومیت مردم غزه، فردا یکشنبه اول بهمن ماه با حضور رؤسای جمعیت‌های هلال احمر و منطقه مدیترانه و غرب آسیا برگزار می‌شود.

به گزارش نبض تهران، نشست خبری پیر حسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه امروز شنبه سی‌ام دی ماه و با موضوع  تشریح جزئیات کنفرانس بین المللی بشردوستانه برای حمایت از غزه برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر در این نشست خبری اظهار کرد: ما از اول سعی کردیم به طور فعال در کمک رسانی و امدادرسانی به مردم غزه فعالیت داشته باشیم و همچنان با جدیت اهداف و ماموریت‌های تعیین شده بشردوستانه خود را در این خصوص دنبال می‌کنیم.

وی تصریح کرد: با تماس‌هایی که با کمیته بین‌المللی صلیب سرخ و فدراسیون جهانی جمعیت‌های ملی صلیب سرخ داشتیم کار ارسال محموله کمک‌های جمعیت هلال‌احمر ایران را با وجود موانعی که بر سر راهمان از طرف رژیم صهیونیستی وجود دارد را انجام می‌دهیم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر اضافه کرد: بازرسی هر یک از محموله‌های ارسالی هلال احمر ایران که به غزه فرستاده می‌شود در حال حاضر ۲ هفته به طول می‌انجامد اما ما با وجود همه این محدودیت‌ها با جدیت اهداف بشر دوستانه خود را دنبال می‌کنیم.

کولیوند تاکید کرد: کنفرانس بین المللی بشردوستانه برای حمایت از فلسطین برای ایجاد اتحاد و همدلی بیشتر و یکصدا فریاد زدن مظلومیت مردم غزه، فردا یکشنبه اول بهمن ماه با حضور رؤسای جمعیت‌های هلال احمر و منطقه مدیترانه و غرب آسیا برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کارگروه‌های تخصصی کنفرانس بین المللی بشردوستانه در حمایت از فلسطین مواردی شامل ارائه خدمت به مجروحین بعد از آتش بس، نحوه ارسال اقلام غذایی و دارویی، استفاده از دیپلماسی بشردوستانه برای ایجاد آتش بس دائم و نحوه کمک رسانی و حفاظت از نیروهای امدادرسانی، ایجاد صندوق مشترک با کمک صلیب سرخ جهانی برای کمک رسانی به مردم غزه را شامل می‌شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر تصریح کرد: در کنفرانس روز آینده یکم بهمن ماه، بیانه‌ای شامل موارد نقض حقوق بین الملل با حضور نمایندگان کشورهای حاضر به امضا خواهد رسید.

کولیوند یادآور شد: جمعیت هلال احمر ایران تا جایی که توان داشته باشد در راستای خدمت رسانی و کاهش آلام و نجات فلسطینی‌های گرفتار در غزه تلاش می‌کند تا در نهایت آتش بس پایداری در این منطقه برقرار شود و بتواند خدمات پایدار را در راستای نجات مصدومین ارائه کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here