برگزاری اولین نشست هیات علمی کنفرانس بین‌المللی ترافیک

0
261

اولین نشست هیات علمی بیستمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک با حضور جمعی از مسئولان حوزه حمل و ترافیک برگزار شد.

به گزارش نبض تهران، به نقل از روابط عمومی شرکت کنترل ترافیک تهران، اولین نشست اعضای هیات علمی بیستمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک با حضور افندی‌زاده مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران، سردار سلیمی معاون عملیات ترافیک پلیس راهور فراجا، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و حمید برادران سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران برگزار شد.

افندی‌زادهدر این نشست گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده بیستمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک با مشارکت شرکت کنترل ترافیک تهران و سازمان حمل و نقل و ترافیک با حضور متخصصین حوزه ترافیک در تاریخ ۷ و ۸ اسفندماه سال جاری در برج میلاد برگزار خواهد شد.

افند‌ی‌زاده عنوان کرد: این کنفراس از مهمترین کنفرانس‌هایی است که تا به حال ادامه پیدا کرده و اعضای کمیته علمی آن از تمامی دانشگاه ها و موسسات مختلف هست که کار خود را از امروز با قوت بیشتر آغاز خواهند نمود.

بر پایه این گزارش حمید برادران با بیان اینکه رویکرد شهرداری تهران توسعه زیرساخت‌های برقی و مدیریت کنترل پارکینگ‌ها و پارک‌های حاشیه‌ای است گفت: رفع مشکلات حال حاضر شهر در حوزه ترافیک (راهکارهای خلاقانه عملیاتی)، چالش‌ها و مشکلات پیش روی مدیریت شهری در حوزه‌های پیشرفته شهر تهران اعم از برقی‌سازی، هوشمندسازی، پیش‌بینی تکنولوژی‌های پیشرو جهت مواجه با پیاده‌سازی این تکنولوژی‌ها در شهر تهران یا سایر شهرها و تبدیل دانش و عملیاتی‌ شدن طرح‌های حیاتی حوزه شهرداری و حمل نقل از ایده‌های نوین، از جمله اهداف این دوره از کنفرانس است.

در پایان مقرر شد مقالات برتر در فصلنامه مهندسی ترافیک چاپ و در صورت پیاده سازی از حمایت مالی نیز برخوردار خواهند شد و بر ضرورت افزایش کیفیت مقالات، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی و بالا رفتن بعد علمی کنفرانش بیشتر از قبل تاکید گردید تا کمکی به شناسایی و حل چالش‌های ترافیکی کلانشهر تهران باشد. همچنین دستاوردهای دوره قبلی کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here