برگزاری اختتامیه رویداد “ریحان شهر” در هفدهم مهرماه

0
162

اختتامیه رویداد ایده پردازی «ریحان شهر» در سومین سال برگزاری، روز سه شنبه ۱۷ مهرماه ۱۴۰۳ در ایوان شمس برگزار می ‌شود.

به گزارش نبض تهران و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران، اختتامیه رویداد ایده پردازی «ریحان شهر» در سومین سال برگزاری، روز سه شنبه ۱۷ مهرماه ۱۴۰۳ در ایوان شمس برگزار می ‌شود.

رويداد ريحان شهر در سه سال گذشته با شناسايی، توانمندسازی و بهره‌گيری از پتانسيل و ظرفيت كنشگران اجتماعي در جهت تحقق رويكرد مردمي سازی فعاليت‌های اجتماعی و فرهنگی و تحقق رويكرد خانواده محوری در شهر تهران قدم برداشته است و ۶۰۵ طرح را از گروه‌های محلی، هيات های مذهبی، گروه‌های جهادی، سازمان‌های مردم نهاد و فعالان حوزه زنان و خانواده، دريافت کرده که پس از بررسی و داوري طرح‌ها، نسبت به منتورينگ و راهبری ۵۴ طرح طی دو سال گذشته اقدام شده است.همچنین درسومين دوره نيز حمايت از ۱۸۵ طرح منتخب در دستور كار قرار دارد.

در مراسم اختتامیه سومین دوره که آغاز رسمی چهارمین دوره این رویداد مهم شهری است، علاوه بر مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران، اعضای شورای اسلامی شهر تهران، منتخبان دوره های پیشین و مدیران شهری حضور خواهند داشت و از کتاب‌های این رویداد در ۳ سال گذشته، رونمایی خواهد شد.

گفتنی است، رویداد «ریحان‌شهر» یکی از مهمترین رویداد کنشگری محله‌محور زنان پایتخت بوده که به‌دنبال تقویت کنشگری و عاملیت زنان است . هدف از برگزاری این رویداد، بررسی ایده‌ها و تبدیل آنها به طرح‌های اجتماع محله محور، تشکیل تیم ها توسط مجریان و همچنین شناخت دقیق مسائل زنان و خانواده در محلات پایتخت است.

ریحان شهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here