بازسازی و مرمت عمارت وثوق الدوله تهران به زودی تمام می‌شود

0
183

شهردار منطقه ۱۴ تهران از اجرای بازسازی و مرمت عمارت وثوق الدوله و نزدیک بودن پایان این عملیات در پایتخت خبر داد.

به گزارش نبض تهران، امیر شهرابی شهردار منطقه ۱۴ تهران، با همراهی ناظم رضوی مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران از روند مرمت و بازسازی عمارت وثوق الدوله در دل بوستان مادر و کودک بررسی بازدید کردند.

ناظم رضوی مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران در بازدید از پروژه‌های فرهنگی منطقه ۱۴ از عمارت وثوق الدوله بازدید کرد و گفت: عمارت وثوق الدوله بیش از یک قرن قدمت دارد به همین منظور این عمارت از اهمیت بالایی برخوردار است‌.

وی با اشاره به اقدامات لازم در حال اجرا برای حفظ این بنا ابراز امیدواری کرد: با مرمت و بازسازی پروژه عمارت وثوق الدوله با کاربری فرهنگی بزودی به عنوان سرانه فرهنگی این بخش از پایتخت در اختیار شهروندان قرار گیرد.

شهرابی شهردار منطقه ۱۴ با اشاره به اینکه توسعه فضاهای فرهنگی در این منطقه از موارد مورد تاکید و اولویت مدیریت شهری منطقه است که در بازدید از این ظرفیت غنی در دارالمومنین تهران مورد توجه و بررسی قرار گرفت، یادآور شد: اهتمام داریم این بنا در اختیار تمامی شهروندان قرار گیرد تا بتوانند از این مجموعه تاریخی با پیوست فرهنگی بازدید کنند.

در ادامه بازدید از ظرفیت فضای سبز محوطه پیرامونی این عمارت از جمله بوستان مادر و کودک منطقه ۱۴، اقدامات لازم جهت نوسازی و تجهیز المان‌ها و وسایل بازی کودکان در تنها بوستان مادران و کودکان منطقه جهت حضور آسان و رفاه مادران و فرزندانشان در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here