معیار سنجش عملکرد مدیریت شهری تهران سامانه ۱۳۷ پلاس است که باید با تلاش بیشتر و کسب رضایت شهروندان پیامها را دو ماهه کاهش دهیم.
به گزارش نبض تهران، هادی حق بین شهردار منطقه یک در جلسه بررسی و ارتقای عملکرد سامانه ۱۳۷ پلاس شهرداری منطقه یک که با حضور مهدی وحدتکار رئیس سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس شهرداری تهران، معاونان، مدیران، شهرداران نواحی، مدیر و نیروهای این سامانه در منطقه برگزار شد گفت: سامانه ۱۳۷ بازخورد واقعی وضعیت شهر را نشان میدهد بر همین اساس باید همه نیروهای شاغل در شهرداری با آگاهی کامل به وظایفشان، تلاش کنند تا رضایت حداکثری شهروندان حاصل و پیامها کاهش پیدا کند.
او افزود: امسال نسبت به سال گذشته شاهد کاهش پیامها در منطقه بودیم که از حدود ۸۵ هزار پیام به ۷۱ هزار پیام در بازه ۱۰ ماهه رسیدیم که نشان دهنده ۱۶ درصد کاهش پیام در منطقه است.
حق بین بیشترین کاهش را شامل موضوعاتی از جمله رفت و روب، حمل زباله و نخاله، ایمن سازی، آلودگی صوتی و تخلفات ساختمانی دانست و گفت: سعی خواهیم کرد با تلاش بیشتر نیروها طی دو ماه آتی این آمار کاهش چشمگیری پیدا کند.
وحدت کار نیز در این جلسه گفت: در سال گذشته روزانه ۹ هزار پیام از طرف شهروندان شهر تهران در سامانه ۱۳۷ پلاس ثبت شد که امسال این تعداد به ۴ هزار پیام رسید و کاهش پیام نقطه مثبت در این سامانه است.
او افزود: با ادغام دو سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ در حدود ۳۲ عنوان سرفصل شد که شهروندان پیام های خود را بر اساس این سرفصل ها ارائه می دهند.
وحدت کار با اشاره به اقدامات اجرایی در منطقه یک وضعیت نواحی را خوب ارزیابی کرد و از تلاش نیروهای سامانه و مستقر در نواحی تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام/