افتتاح ۲۲ بازار میوه و تره‌بار جدید در مناطق مختلف تهران

0
169

آیین بهره برداری از ۲۲ بازار میوه و تره بار شهرداری در نقاط مختلف تهران، صبح امروز با حضور علیرضا زاکانی شهردار و حسین نظری معاون خدمات شهری و جمعی از معاونین در میدان ساعی شهرری برگزار شد.

به گزارش نبض تهران، آیین بهره برداری از ۲۲ بازار میوه و تره بار شهرداری در نقاط مختلف تهران، صبح امروز با حضور علیرضا زاکانی شهردار و حسین نظری معاون خدمات شهری و جمعی از معاونین در میدان ساعی شهرری برگزار شد.

بر اساس این گزارش این برنامه در قالب پویش شنبه های امید و افتخار برگزار شد.

۸۶۱ نقطه در شهر تهران طی دو سال اخیر درگیر پویش‌های امید و افتخار بود. ۸۴ درصد پروژه ها طی این دو سال رقم خورده است.

مهدی بختیاری زاده سرپرست سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران در این مراسم گفت: در سازمان میوه تره بار ۲۹۰ بازار را فعال داشتیم که ۶۱ درصد محلات را تحت پوشش قرار داده بود قرار شد صدبازار تاسیس شود و سطح خدمات رسانی را در تهران گسترده شود.در چند ماه اخیر تعداذی بازار افتتاح شد و امروز هم بیست بازار را که تازه تاییس شده افتتاح خواهیم کرد و دو بازار را هم که مشکلاتی داشته توسعه دادیم و سالنهایی به آن افزوده و خدمات دهی متنوع شد تا امروز ۸۱ درصد محلات را پوشش دادیم.

وی با بیان اینکه پیش بینی میکنیم با افتتاح ۲۲ بازار ۴۶۰ هزار نفر در ۱۵ منطقه از خدمات بهره مند شوند، تصریح کرد: برای نزدیک ۴۶۰ نفر هم اشتغالزایی ایجاد شد و برای افزایش سطح خدمات فروش مجازی را در دستور کار فرار دادیم و در پهنه تهران فروش مجازی را آغاز کردیم تا شهروندان کالا سفارش داده و درب منزل دریافت کنند.

سرپرست سازمان میوه و تره بار تصریح کرد؛ امیدواریم از دو منظر کمی و کیفی سازمان را جلو ببریم، و خدمات بهتری ارائه کنیم.

در این مراسم به شکل آنلاین در سه منطقه فروشگاههایی افتتاح شد.

حسین نظری معاون خدمات شهری هم در این مراسم گفت: طبق تذبیر شورای شهر و شهرداری بر سه رویکرد اصلی کمیت کیفیت و تنوع و قیمت مناسب و توسعه و دسترسی محلی بوده و ما در هیات مدیره سازمان میادین میوه و تره بار با توجه به شاخص رضایت مردم مسیر را پیش بردیم و با توجه به استقبال مردم امیدواریم روز به روز رو به رشد باشیم، علاوه بر تنوع و کیفیت و اندازه مایختاج مردم نحوه برخورد و اخلاق مداری را مورد توجه داشتیم و خط قرمز بوده و اصلاح و بازنگری هم داشته ایم.

وی با اشاره به درج نام افراد در میادین روی لباس گفت؛ مشغول به این کار هستیم همچنین برای اسایش شهروندان مکانهایی که فضا داشته باشد چرخ دستی در نظر گرفته خواهد شد.

وی گفت با ارزیابی و پایش ۱۳۵ محله اعلتم نیاز بازار داشتند، با همکاری شهرداران مناطق زمینهایی شناسایی و پس از تملک بازار در حال ایجاد است.

نظری اضافه کرد: اگر ما صد زمین را تملک کرده بودیم الان صد بازار را افتتاح میکردیم، تا پایان سال چهل بازار را افتتاح خواهیم کرد اما در تملک زمین به مشکل برخوردیم.

وی به مرجعیت قیمت گذاری در تره بار و گوشت و مرغ اشاره کرد و گفت: مرجع در شهر تهران سازمان بوده و اثرگذاری هم داشتیم و الگوبرداری از میادین تهران از دیگر ویژگیها ات.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here