کیفیت تولید اتوبوس‌ در ایران خودرو دیزل مطلوب نیست

0
262

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: ما قراردادهای شفافی با تولیدکنندگان داخلی بستیم اما در کنار حمایت از تولید داخلی نمی‌توانیم به نیاز مردم بی‌توجه باشیم و کیفیت تولید اتوبوس‌ در ایران خودرو دیزل مطلوب نیست.

به گزارش نبض تهران، مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، با حضور در برنامه مناظره «بالاتر» شبکه خبر در پاسخ به اظهارات مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو دیزل با محوریت تحویل اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت، با بیان اینکه موضوعی اخیراً در رسانه ها در خصوص واردات اتوبوس مطرح شده است، اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید داخلی با تولیدکنندگان قرارداد بستیم.

وی با اشاره به انعقاد قرارداد خرید دو هزار و ۵۰۰ دستگاه با تولیدکنندگان داخلی و دو هزار و ۵۰۰ دستگاه با چینی‌ها، یادآور شد: اولویت اول ما تولیدکنندگان داخلی هستند؛ بیش از ۱۰ سال است که خرید خاصی در این حوزه انجام نگرفته است.

علیزاده افزود: در حال حاضر و در تیرماه سال جاری قرارداد سه هزار و ۴۰ دستگاه بسته شد که ۵۰۹ دستگاه به دلیل عدم توانمندی بخش خصوصی فسخ شد و تا امروز هیچ اتوبوسی به ما داده نشده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here