کمبود پارکینگ، یکی از چالش‌های بزرگ منطقه ۳ تهران است

0
287

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: کمبود پارکینگ یکی از چالش‌های پیش روی منطقه ۳ است و پارکینگ طبقاتی نیایش با هدف جبران بخشی از این کمبود در دست احداث است.

به گزارش نبض تهران، یکصد و سومین پویش امید و افتخار با عنوان آیین بهره‌برداری از ۶۰ پروژه عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری، فرهنگی و جتماعی در منطقه ۳ پایتخت امروز شنبه پنجم اسفند ماه سال جاری با حضور جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، در این مراسم کمبود پارکینگ را یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های پیش روی شهردندان تهرانی در منطقه ۳ پایتخت برشمرد.

وی تصریح کرد: پارکینگ نیایش با هدف جبران بخشی از این کمبود در حال حاضر در دست احداث است و امیدواریم کار نهایی و تکمیل آن در دوره مدیریت شهری فعلی به اتمام برسد.

حق‌بین اضافه کرد: پارکینگ نیایش ظرفیت ۱۲۸۰ خودرو را دارد و پارکینگ فرهنگ در مجموعه عباس آباد هم در حال حاضر در دست اجرا است و این پروژه از بن بست خارج شده و در ۵ فاز ادامه پیدا می کند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به اهمیت رضایتمندی مردم در اجرای پروژه های مختلف که در سطح مناطق و حتی پروژه های فرامنطقه‌ای اجرا می‌شوند اشاره کرد و گفت: بحث رضایت مروم برای ما در تمام پروژه‌ها و اقداماتی که در حوزه مدیریت شهری انجام می‌شود بسیار مهم است.

وی تاکید کرد: سال آینده نهضت آسفالت را در مناطق ادامه خواهیم داد و در منطقه ۳ رویکرد بهبود آسفالت معابر بزرگراهی را در دستور کار داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here