پلیس نباید از ساخت و استفاده تجهیزات به روز عقب بماند

0
41

معاون آماد و پشتیبانی فراجا گفت: پلیس نباید از استفاده و ساخت تجهیزات به روز غافل بماند و عقب بیفتد و با افراد توانمند در این زمینه ارتباط بگیرد.

به گزارش نبض تهران، سردار رضا فریبا معاون آماد و پشتیبانی فراجا، با حضور در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی پلیسی، امنیتی و ایمنی، اظهار کرد: فراجا باید به نمایشگاه ایپاس در موضوعات مختلف نگاه کند.

وی گفت : دو بحث مهم در این نمایشگاه باید مورد توجه قرار بگیرد یکی برداشت مردم از این نمایشگاه است ، با توجه به رسالت پلیس در بحث امنیت در این نمایشگاه عمده محصولات ارائه شده در راستای تامین امنیت است و این امر موجب آشنایی مردم با امکانات جدید امنیتی جهت حفاظت از منزل، مغازه ، خودرو و دیگر موارد می شود.

سردار فریبا در ادامه به برداشت فراجا از نمایشگاه ایپاس اشاره کرد و گفت: این موضوع برای فراجا باید مهم باشد و این نمایشگاه را باید به گونه‌ای هدایت کند که ارتباط بین افراد توانمند در حوزه ایمنی و تجهیزات پلیسی با رده های تخصصی پلیس ایجاد شود.

وی در ادامه این مطلب افزود : باید تلاش کنیم شرکت های جدید در نمایشگاه ایپاس حضور پیدا کنند چرا که باید برای مراکز آگاهی، پیشگیری ، مبارزه با مواد مخدر که نیاز به تجهیزات دارند با آنها تعامل داشته باشیم.

معاون آماد و پشتیبانی فراجا با بیان اینکه در بحث تجهیزات ایمنی و پلیسی هر روز نیازهای جدیدی در احساس و ارائه میشود، تصریح کرد : ما نباید از استفاده و ساخت این تجهیزات به روز غافل بمانیم و عقب بیفتیم ضمن اینکه پلیس باید از تجهیزات به روز استفاده کند.

سردار فریبا خاطرنشان کرد: خوشبختانه نمایشگاه ایپاس امسال امسال نسبت به گذشته کامل تر و بهتر شده است و رسالتی که ایپاس دنبال آن بود اتفاق افتاده است از این رو باید تخصصی تر می شد و حضور شرکت های خارجی نیز بیشتر شود.
بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی پلیسی، امنیتی و ایمنی تا تاریخ 3 آبان در مصلی امام خمینی ( ره ) در حال برگزاری است .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here