معاون استاندار تهران: ضرورت مبارزه جدی مسئولین با قاچاق کالا و ارز

0
112
معاون استاندار

معاون امنیتی استاندار تهران از مسئولین خواست تا مسائل مربوط به قاچاق کالا و ارز را در اولویت کارهای خود قرار داده و با جدیت بیشتری پیگیر آن باشند.

به گزارش نبض تهران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، محسن نایبی؛ معاون امنیتی استاندار تهران در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران که با حضور حجت‌الله مهدوی؛ دبیر کمیسیون هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران و دیگر مسئولان مربوطه برگزار شد، با بیان این که مردم خوشحال می‌شوند ببینند نگاه مسئولین به متخلفان نگاه بازدارنده است، از مسئولین خواست تا مسائل مربوط به قاچاق را در اولویت کارهای خود قرار داده و با جدیت بیشتری پیگیر آن باشند.

وی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۲ و لزوم تحقق آن، همدلی و همراهی موجود بین مسئولین را بی‌سابقه خواند و ضمن تاکید بر همت مضاعف مسئولین بر تحقق شعار سال تاکید کرد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های کمک به رشد تولید، مقابله با قاچاق است که باید از فرصت بدست آمده برای خدمت به مردم استفاده کرده و از تمام ظرفیت استان برای رشد تولید و مقابله با سوءاستفاده گران بهره ببریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here