مشارکت ۱ میلیون نفر از تهرانی‌ها در رویداد ورزشی قهرمان شهر

0
153

توکلی‌زاده گفت: حضور و مشارکت یک میلیون نفر از شهروندان تهرانی در رویداد ورزشی قهرمان شهر از استقبال گسترده مردم پایتخت از این قبیل رویدادها حکایت دارد.

به گزارش نبض تهران، مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات قهرمان شهر و نخستین دوره مسابقات کلانشهر‌ها، امروز چهارشنبه دوم اسفند ماه با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، محمدامین توکلی‌زاده معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و هزاران شهروند تهرانی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی، برگزار شد.

محمدامین توکلی‌زاده معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران هم در ادامه مراسم اختتامیه قهرمان شهر، اظهار کرد: حضور یک میلیون نفر از شهروندان تهرانی در رویداد ورزشی قهرمان شهر از استقبال گسترده مردم پایتخت از این قبیل رویدادها حکایت دارد.

وی تصریح کرد: مردم نسبت به سال گذشته از رویداد ورزشی قهرمان شهر افزایش چشمگیر و قابل توجهی داشت و شرکت کنندگان دررقابت‌ها با هیجان و انگیزه بالایی حضور پیدا کردند.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران یادآور شد: رقابت‌های قهرمان شهر در سال جاری در ۱۰ رشته مردان و ۱۰ رشته ویژه بانوان و به صورت انفرادی و تیمی برگزار شد و توسعه ورزش به شکل خانواده محور از اهداف اجرای رويدادهای این چنینی بود.
 
کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان هم در حاشیه مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات قهرمان شهر و نخستین دوره مسابقات کلانشهر‌ها، اظهار کرد: رقابت‌های قهرمان شهر در تقویت تیم‌های ملی نقش مهنی دارند و از دل مسابقاتی مثل قهرمان شهر استعداد‌های خوب و قابل توجهی شناسایی شده و به باشگاه‌ها و تیم‌های ملی رشته‌های مختلف ورزشی معرفی می‌شوند.

هاشمی همچنین یادآور شد: مسابقاتی مثل قهرمان شهر باید در طول سال و در شهرهای کوچک هم استمرار داشته باشند تا ورزش در همه مناطق توسعه پیدا کند.

وی در ادامه بر اهمیت توجه به استعداد نوجوانان و جوانان در رشته‌های ورزشی اشاره کرد و از برنامه‌های ویژه برای شناسایی و شکوفایی استعداد ورزشکاران محلات مختلف در تهران و دیگر شهرها خبر داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here