مجهز شدن لباس پلیس به دوربین در انتظار تامین بودجه

0
115
لباس دوربین دار پلیس

فرمانده انتظامی فراجا گفت: مجهز شدن لباس ۱۵۰ هزار مامور عملیاتی فراجا به دوربین نیازمند تامین بودجه مورد نیاز است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری نبض تهران، سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی فراجا در یک برنامه تلویزیونی درباره مصوبه مجلس در مورد دوربین البسه ماموران نیروی انتظامی اعلام کرد: مصوبه مربوطه خیلی خوب است و نوعی کمک به پلیس، مردم و دستگاه نظارتی محسوب می‌شود ولی متمم این ماده باید بودجه‌ای هم برای آن در نظر گرفته شود.

وی اضافه کرد: در صورتی می‌توان لباس همه ماموران فراجا را به لباس مجهز و مصوبه مجلس را اجرایی کرد که بودجه آن هم تامین شده باشد و آمادگی زیرساختی در فراجا برای اجرای این مصوبه وجود دارد و شناسایی فنی لازم هم از قبل صورت گرفته و در حال حاضر منتظر تامین بودجه مورد نیاز هستیم.

فرمانده انتظامی فراجا تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۲۰ هزار دوربین البسه ویژه ماموران در اختیار ما قرار دارد که ۸ هزار مورد آن دوربین آنلاین و ۱۲ هزار مورد دوربین‌های آفلاین هستند.

سردار رادان همچنین خاطرنشان کرد: مصوبه مجلس مربوط به این است که لباس همه مأموران در مأموریت‌ها و خودروهایی که متهمان را جابه‌جا می‌کنند، باید به دوربین مجهز باشد و ما برای تحقق این امر به ۱۵۰ هزار دوربین البسه نیاز داریم.

لازم به ذکر است که نمایندگان مجلس روز گذشته دوم آبان ماه نیروی انتظامی را به نصب دوربین کشف جرم روی لباس ضابطان، خودروها و اماکن موظف کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here