شعار هفته فراجا در سال ۱۴۰۲ “شهروند قانونمدار، پلیس خدمتگزار”

0
300
نیروی انتظامی

سخنگوی فراجا گفت: هفته فراجا از پنجشنبه ۱۳ مهرماه با غبارروبی مزار شهدا آغاز شده و تا چهارشنبه ۱۹ مهرماه ادامه‌ می‌یابد و شعار این هفته «شهروند قانونمدار، پلیس خدمتگزار» است.

سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری نبض تهران، اظهار کرد: هفته فراجا از پنجشنبه ۱۳ مهرماه با غبارروبی مزار شهدا آغاز شده و تا چهارشنبه ۱۹ مهرماه ادامه‌ می‌یابد و شعار این هفته «شهروند قانونمدار، پلیس خدمتگزار» است.

سردار منتظرالمهدی تصریح کرد: علت انتخاب شعار فوق برای هفته فراجا این است که ان شاالله در سایه مشارکت و همکاری مردم و خدمت بی منت پلیس، امنیت و آرامش در ابعاد مختلف تأمین و برقرار شود.

وی در ادامه گفت: به مناسبت هفته فراجا ترخیص فوق العاده خودرو و موتور سیکلت‌های توقیفی به استثناء وسایل نقلیه‌ای که دارای دستور قضائی (مهریه و …) هستند، با شرایط ویژه و پرداخت ۵۰ درصد جریمه و الباقی به صورت اقساط با نرخ سال ۹۴ هیئت دولت به مدت ۱۵ روز انجام می‌شود.

سخنگوی فراجا خاطرنشان کرد: ساعت کار مراکز تعویض پلاک نیز همزمان با هفته فراجا در سراسر کشور تا ۲ ساعت یعنی از ساعت ۷ صبح الی ۱۶ عصر افزایش پیدا می‌کند و چاپ و تحویل کارت خودرو و گواهینامه‌های جدید الورود و المثنی به مالکان نیز ظرف ۷۲ ساعت انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here