سردار حسینی: ۵۰ درصد زائران اربعین به کشور بازگشته‌اند

0
95
اربعین
اربعین

جانشین پلیس راهور فراجا گفت: تاکنون بیش از ۵۰ درصد از زائران اربعین حسینی به کشور برگشته اند و هم اکنون در حال مدیریت تردد زائرین از مرزهای شش گانه هستیم.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری نبض تهران، سردار سید تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور فراجا که در مرز مهران حضور دارد در خصوص آخرین وضعیت تردد مرزهای اربعینی اظهار کرد: طی روزهای اخیر موج برگشت زائرین به کشور شروع شده و هم اکنون به اوج خود رسیده اما در مقابل کماکان تعدادی از هموطنان در حال مراجعه به پایانه مرزی برای خروج از کشور به مقصد عراق هستند.

وی افزود: هم اکنون تقریباً ۷۰ درصد بار ترافیکی مربوط به برگشت زائرین عزیز اربعین حسینی به موطن اصلی و ۳۰ درصد از ترددها نیز به سمت مرزهای اربعینی در جریان است.

جانشین پلیس راهور فراجا با اشاره به میزان بازگشت زائرین اربعین حسینی گفت: تاکنون بیش از ۵۰ درصد، یعنی یک میلیون و هشتصد هزار نفر از مجموع سه میلیون و سیصد هزار نفری که در پیاده روی اربعین حسینی شرکت کرده بودند، به  کشور برگشته اند.

وی اضافه کرد: موج برگشت زائرین از دو روز گذشته شروع شده و هم اکنون نیز ما در حال مدیریت تردد زائرین از مرزهای شش گانه هستیم و خوشبختانه هیچگونه مشکل ترافیکی وجود ندارد.

سردار حسینی در ادامه با ابراز نگرانی از احتمال خستگی و خواب آلودگی زائرین راننده، توصیه کرد: با توجه به اینکه اغلب رانندگان بعد از چند روز پیاده روی در کشور عراق شرایط مناسب رانندگی ندارند لذا توصیه جدی ما این است که زائرین عزیز هنگام ورود به کشور، ابتدا استراحت کافی را در شهرهای مرزی داشته باشند و سپس اقدام به رانندگی کنند.

جانشین پلیس راهور فراجا خاطرنشان کرد: موکب‌ها و امکانات خوبی در محدوده پایانه و شهرهای مرزی وجود دارد که زائرین عزیز اربعین حسینی میتوانند استراحت کافی را داشته و سپس به سمت محل سکونت حرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here