رشد ۱۷۵ درصدی بودجه در حوزه معلولان و جانبازان

0
119
شهرداری
شهردار تهران از رشد 175 درصدی بودجه حوزه معلولان و جانبازان در ظول یک سال گذشته خبر داد.
به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری نبض تهران، علیرضا زاکانی شهردار تهران امروز سه شنبه سی و یکم مرداد ماه سال جاری با حضور در شورای شهر اظهار کرد: سامانه معلولان و جانبازان ۸۲ ون، ۲۰ اتوبوس و هشت مینی بوس داشت و ما در سال قبل ۲۰ ون ویژه را برای سامانه اضافه کردیم و علاوه بر این ۲۰ اتوبوس ملکی نیز به ناوگان اضافه شد. پس حتما اهتمام ما برای توجه به معلولین نسبت به قبل بیشتر بوده است. ما ۱۷۵ درصد در بودجه این حوزه رشد داشتیم و در بهره مندی از مجموعه سامانه معلولان، اهتمام فوق العاده ای به کار گرفتیم.
وی با بیان اینکه ملکی وجود نداشته و ما انتقال بودجه را نیز انجام ندادیم، گفت: ما نقطه جایگزین و هفت سامانه را پیش بینی کردیم؛ سامانه هنگام، نازی آباد، جنت آباد، تقی آباد، شهید عزیزی و استادیوم برای این افراد در نظر گرفته شده است.
سال گذشته ۴۰وسیله نقلیه ویژه معلولان به سامانه اضافه کردیم امسال هم ۴۰ تا اضافه می شود
زاکانی با اعلام اینکه این مجموعه بیش از سه هکتار و در فضای بالای دانشگاه شریف است، تأکید کرد: ما سال قبل ۲۰ ون و ۲۰ اتوبوس ملکی اضافه کردیم و امسال قرارداد ۴۰ ون دیگر را منعقد کردیم که این اهتمام ویژه ما را در خدمتگزاری بهتر به این قشر نشان می دهد. فضای سامانه با هماهنگی وزارت علوم و دانشگاه شریف برای ساخت کارخانه نوآوری پیش بینی شده و ملکی واگذار نمی شود بلکه تنها بهره برداری صورت می گیرد.