دستفروشان بلوار تهرانسر بعد از ۴۰ سال ساماندهی می‌شوند

0
163
دستفروشی

شهردار منطقه ۲۱ با اشاره به اینکه دستفروشی یک معضل برای کل شهر تهران است، از اجرای طرحی برای ساماندهی دستفروشان بلوار تهرانسر پس از ۴۰ سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری نبض تهران، محمدرضا پوریافر شهردار منطقه ۲۱ شهر تهران، در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی این منطقه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دستفروشی یک معضل برای کل شهر تهران است و در منطقه ۲۱ نیز با آن مواجه هستیم.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط اقتصادی فعلی در خصوص نعضل دستفروشی و ساماندهی این معضل، ما در مدیریت شهری دست به عصا حرکت می‌کنیم.

شهردار منطقه ۲۱ همچنین خاطرنشان کرد: برای ساماندهی دستفروشان پیگیری‌هایی از طریق شرکت شهربان، شرکت ساماندهی مشاغل و نیروی انتظامی انجام شده و طرح‌هایی که تا کنون در این خصوص اجرا شده است را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

پوریافر تاکید کرد: ما به دنبال شناسایی افراد نیازمند در قالب ساماندهی دستفروشان در بلوار تهرانسر هستیم و برای برخی از این افراد که بیش از ۳۰ یا ۴۰ سال است در این محدوده به دستفروشی مشغول هستند کار ساماندهی را طوری اجرایی خواهیم کرد که بتوانند در همین بلوار به فعالیت خود ادامه بدهند.

وی در ادامه یادآور شد: دستفروشان نیازمند و قدیمی را برای ساماندهی از طریق معتمدین حاضر در بلوار تهرانسر شناسایی می‌کنیم و در نهایت کار ساماندهی آن‌ها را اجرایی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here