تجلیل از راهوران فداکار، صحیح العمل و صاحبان ایده‌های برتر ترافیکی

0
67
ترافیک

جشنواره برترینهای پلیس راهور فراجا ( کروکی برتر، راهوران فداکار و صحیح العمل، ایده‌های برتر ترافیکی ) با حضور سرداران کمال هادیانفر فرمانده انتظامی پلیس راهور فراجا و جمعی از عوامل پلیس راهور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری نبض تهران، جشنواره برترینهای پلیس راهور فراجا ( کروکی برتر، راهوران فداکار و صحیح العمل، ایده‌های برتر ترافیکی ) امروز یکشنبه شانزدهم مهرماه سال جاری با حضور سرداران کمال هادیانفر فرمانده انتظامی پلیس راهور فراجا و جمعی از عوامل پلیس راهور برگزار شد.

سردار سیدکمال هادیان‌فر فرمانده انتظامی پلیس راهور فراجا در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته فراجا و یاد شهدا و به ویژه شهدای پلیس راهور اظهار کرد: پلیس راهور در مقایسه با سایر زیر مجموعه‌های پلیس ویژگی‌های خاصی دارد و با همین ویژگی‌ها از آن‌ها متمایز و متفاوت شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در کشور ۸۵ میلیون کاربر ترافیک که یا راننده یا سرنشین هستند داریم و هر یک به نوعی به طور ۲۴ ساعته با پلیس راهور در ارتباط هستند.

فرمانده انتظامی پلیس راهور فراجا تاکید کرد: در دنیای کنونی و زندگی امروز بشر باید به سراغ ایده‌ها، فناوری‌های جدید و هوشمند و به روز کردن امکانات و خدمات برویم و در ارائه خدمات تکنولوژی و هوشمندسازی را مورد استفاده قرار دهیم.

سردار هادیانفر همچنین یادآور شد: هم اکنون ۹۲ درصد از جابه‌جایی‌ها در داخل کشور از طریق تردد زمینی انجام می‌شود و بر اساس آمار به طور میاینگین هر ۲ نفر ایرانی یک وسیله نقلیه دارند.

وی اضافه کرد: ۸ میلیارد تردد در سال گذشته در جاده‌های کشور به ثبت رسیده است و بر اساس قانون باید ۳۱ درصد تصادفات فوتی را کاهش دهیم.

فرمانده انتظامی پلیس راهور فراجا تصریح کرد: از طرف فرمانده کل انتظامی کشور پیشنهاد شده است که شماره‌های امدادی مانند ۱۱۵، ۱۱۰، ۱۲۵ و … با هم ادغام و یکی شوند تا در زمان بروز حوادث شهروندان به عوامل امدادی مثل پلیس دسترسی آسان‌تری داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here