تا امشب تمامی جایگاه‌ها به سامانه هوشمند سوخت متصل می‌شوند

0
159
کارت سوخت

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: تا امشب تمامی جایگاه‌ها به سامانه هوشمند سوخت متصل می‌شوند و از امشب مردم می‌توانند سوخـت‌گیری با کارت سوخت شخصی در تمامی جایگاه‌ها داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی نبض تهران، با گذشت بیش از یک روز از اختلالات ایجاد شده در پمپ بنزین‌ها و به وجود آمدن مشکل در سوخت گیری خودروها طی یک حمله سایبری، هنوز این مشکل به طور کامل مرتفع نشده است.

جعفر سالاری‌نسب، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در خصوص زمان بازگشت سامانه هوشمند سوخت به تمامی جایگاه‌ها و برقراری امکان سوخت‌گیری با کارت سوخت شخصی، اظهار کرد: هم‌اکنون ۶۰ درصد جایگاه‌ها به سامانه هوشمند سوخت متصل هستند و تا امشب، تمامی جایگاه‌ها به سامانه هوشمند سوخت متصل می‌شوند و از امشب مردم می‌توانند سوخـت‌گیری با کارت سوخت شخصی در تمامی جایگاه‌ها داشته باشند.

وی اضافه کرد: در خصوص علل بروز حادثه، سازمان پدافند غیرعامل درحال کار است و ما در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در وهله فعلی، فقط روی عملیات اجرایی بازگشت سامانه هوشمند سوخت به‌طور کامل، متمرکز شده‌ایم و پس از آن، روی علل بروز حادثه و نتایج بررسی‌های سازمان پدافند غیرعامل، بررسی و پیگیری خواهیم کرد.

سالاری‌نسب یادآور شد: هم‌اکنون هیچ‌گونه مشکلی در زمینه عرضه بنزین و گازوئیل در کشور نداریم.

خارج شدن جایگاه‌های عرضه سوخت این شایعه را در بین مردم ایجاد کرد که گران شدن قیمت بنزین و … در راه است و موجی از نگرانی را به ویژه در بین آن‌هایی که به نوعی بیش از سایرین با خودرو کار می‌کنند به وجود آورد.

انتظار می‌رود مسئولان مختلف در حوزه پخش فرآورده‌های نفتی ساز و کاری را پیش بینی کنند تا کمترین ضرر در چنین مواقعی متوجه مردم شود و کمترین خسارتی را به آن‌ها تحمیل نکنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here