بهره‌برداری از پل اتصال دو منطقه ۱۷ و ۱۸ تا ۲ هفته آینده

0
191
شهردار منطقه ۱۷

شهردار منطقه ۱۷ شهر تهران گفت: پروژه پل اتصال دو منطقه ۱۷ و ۱۸ توسط سازمان عمرانی شهرداری تهران اجرا می‌شود و طبق گفته مديران این پروژه، نهایتا تا ۲ هفته دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری نبض تهران، رضا سیفی شهردار منطقه ۱۷ شهر تهران، در حاشیه بازدید خبرنگاران از باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) که امروز دوشنبه بیست و نهم آبان ماه صورت گرفت، اظهار کرد: این پروژه به طول ۳ کیلومتر در منطقه ۱۷ در حال انجام است و یکی از چندین پروژه مهم این منطقه را شامل می‌شود.

وی اضافه کرد: تا بهره‌برداری از پروژه باغ‌ راه حضرت زهرا (س) و تکمیل آن زمان زیادی باقی نمانده و این پروژه در نهایت به افزایش سرانه‌های ورزشی و تفریحی در منطقه ۱۷ و ۱۸ کمک می‌کند.

شهردار منطقه ۱۷ خاطرنشان کرد: متاسفانه پروژه باغ راه حضرت زهرا (س) حدود ۱۳ سال معطل و نیمه کاره رها شده بود و مدیریت شهری در این دوره پیگیری انجام این کار را به طور ویژه در دستور کار خود قرار داده است.

سیفی همچنین یادآور شد: مدیریت پروژه باغ راه حضرت زهرا (س)به با سازمان نوسازی شهر تهران است و تا کنون پیشرفت خوب ۳۰ درصدی را پشت سر گذاشته و البته بخش گسترده‌ای از اجرای این پروژه به وسیله قرارگاه خاتم الانبیاء در حال انجام است.

وی در ادامه تاکید کرد: رعایت معماری ایرانی_اسلامی در اجرای همه پروژه‌های منطقه ۱۷ مثل سایر پروژه‌های شهرداری تهران در سایر مناطق نیز در دستور کار ما قرار دارد و اهتمام بسیار زیادی بر اجرای پروژه‌ها با رعایت این شاخص داریم و در مجموع تلاش ما بر این است که پروژه‌ها بر اساس هویت فرهنگی و مذهبی منطقه ۱۷ و شهر تهران پیگیری و اجرا شوند.

شهردار منطقه ۱۷ خاطرنشان کرد: از دیگر پروژه‌های مهم منطقه می‌توان به پروژه در حال انجام پل اتصال بین دو منطقه ۱۷ و ۱۸ اشاره کرد که با بهره‌برداری از این پل گره‌های ترافیکی بین دو منطقه برطرف می‌شود و در نهایت دسترسی اهالی این دو منطقه به مسیرها تسهیل خواهد شد.

سیفی تصریح کرد: پروژه پل اتصال دو منطقه ۱۷ و ۱۸ توسط سازمان عمرانی شهرداری تهران اجرا می‌شود و طبق گفته مديران این پروژه، نهایتا تا ۲ هفته دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تاکید کرد: افزایش سرای محلات در منطقه ۱۷ در دستور کار ما قرار دارد و با افزایش این گونه اماکن سرانه فرهنگی را دنبال می‌کنیم و یک باب درمانگاه با عندان “مهرگان” نیز از دیگر برنامه‌های ما در شهرداری منطقه ۱۷ است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here