برون سپاری بخش قابل توجهی از برنامه‌های پلیس راهور در سال آینده

0
193

فرمانده انتظامی پلیس راهور فراجا گفت: یک مدل درست و منطقی در سال جدید را در دست اجرا داریم و با برون سپاری از بخش قابل توجهی از برنامه‌های پلیس راهور را بدون افزایش ساختار پیاده خواهیم کرد و ان شاالله کاری می‌کنیم که عملا امکان و قابلیت توان عملیاتی خود را افزایش بدهیم.

به گزارش نبض تهران، همایش سراسری مدیران و روسای پلیس راهور فراجا با حضور فرمانده کل انتظامی، معاون اول رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی روز سه شنبه پانزدهم اسفند ماه برگزار شد.

سردار سید تیمور حسینی فرمانده انتظامی پلیس راهور فراجا در این مراسم گفت: جمع حاضر شامل بیش از ۹۰۰ نفر از مجموعه پلیس راهور، مدیران و معاونان ستاد پلیس راهور، روسای پلیس راه و فرماندهان ۳۰۵ پاسگاه پلیس راه و فرماندهان و روسای پلیس راه ۱۴۰۰ شهرستان کشور است.

وی افزود: برنامه ۲ روزه‌ای که از امروز آغاز می‌شود برای بحث و بررسی شرایط فعلی وضعیت ترافیکی و وضعیت تصادفات است و در بخشی از آن هم به بررسی وضعیت سال آینده و همچنین ویژه برنامه‌های نوروز پیش رو اختصاص دارد.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: نکته مهم این برنامه حضور فرماندهان باتجربه و دانشی است که که از تدابیر و ارشادات آن‌ها در راستای کاهش تصافات و تلفات حوادث ترافیکی بهره ببریم.

وی اضافه کرد: ما همه با هم میثاق بسته‌ایم که بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب که هدف‌های بزرگ اقدامات عالی و بزرگ می‌خواهد، برای دستیابی به این اهداف والا تلاش کنیم.

فرمانده انتظامی پلیس راهور فراجا گفت: اقدامات تحولی بسیاری را برای تحقق منویات رهبری و برای اجرای دستورات فرمانده کل انتظامی در جهت کاهش تصادفات و کاهش آمار جانباختگان و مجروحین تصادفات در دست اجرا داریم.

سردار حسینی تاکید کرد: آنچه از اهمیت بسیاری برخوردار است بحث آگاهی کامل از شرایط محیطی است و همکاران من در پلیس راهور این اشراف و آگاهی را دارند و نقاط قوت و ضعف‌های خود را می‌شناسند و برای افزایش آگاهی و دانش خود نیز همواره در تلاش هستند.

وی یادآور شد: یک مدل درست و منطقی در سال جدید را در دست اجرا داریم و با برون سپاری از بخش قابل توجهی از برنامه‌ها بدون افزایش ساختار را پیاده خواهیم کرد و ان شاالله کاری می‌کنیم که عملا امکان و قابلیت توان عملیاتی خود را افزایش بدهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here