افزايش ایمنی عابران منطقه ۱۴ با خط‌‌کشی ۶۶ بلوک عابر پیاده

0
240

وارسته گفت: عملیات خط‌کشی عابر پیاده در راستای افزایش ضریب ایمنی عابران و تسریع و سهولت در تردد خودروها، در معابر مرکزی و شرقی منطقه۱۴ به اجرا درآمد.

به گزارش نبض تهران، مهدی وارسته معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۴، اظهار کرد: عملیات خط‌کشی عابر پیاده در راستای افزایش ضریب ایمنی عابران و تسریع و سهولت در تردد خودروها، در معابر مرکزی و شرقی منطقه۱۴ به اجرا درآمد.

وی در این‌باره گفت: باتوجه به اینکه خط‌کشی معابر به عنوان یکی از ادوات افقی کنترل ترافیک، تأثیر مهمی در تردد خودروها و نظم بخشیدن به ترافیک عبوری دارد، این عملیات در معابر و تقاطع‌های اصلی منطقه انجام شده است.

وارسته با اشاره به انجام عملیات خط کشی ۶۶ بلوک عابر پیاده منطقه، خاطرنشان کرد: عملیات خط‌کشی عابر پیاده در خیایان پاسدارگمنام روبرو شهرداری ناحیه ۲، تقاطع قیام، بعد از قیام – شرق به غرب، به منظور تسهیل عبور و مرور و حفظ امنیت عابرین پیاده انجام پذیرفت.

وی همچنین به اجرای عملیات خط کشی در ۳۰ بلوک عابر در خیابان‌های زمزم، علامه امینی و ربذه در محله شهدای گمنام ناحیه۵ اشاره کرد و گفت: جهت نظم‌دهی ترافیکی و کاهش خسارات ناشی تصادفات، با توجه به اجرای طرح تحول بیست گانه، اجرای طرح ساماندهی الگوی خط‌کشی برای رفع بی‌نظمی ترافیکی در تقاطع‌ها و محورهای منطقه به نوبت درسایر معابر پر تردد منطقه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here