افتتاح فاز اول بزرگراه شهید بروجردی با حضور مدیران شهری تهران

0
246
بزرگراه شهید بروجردی

بزرگراه شهید بروجردی به طول ۳.۷ کیلومتر در امتداد «آزادراه تهران – ساوه» و در بخش حدفاصل «بزرگراه آزادگان تا بلوار بهار» در منطقه ۱۸ شهرداری تهران به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری نبض تهران، در هفتاد و پنجمن شنبه امید و افتخار شهرداری تهران «بزرگراه شهید بروجردی» امروز شنبه پانزدهم مهرماه سال جاری با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و جمعی از مدیران شهری پایتخت افتتاح شد.

‌بزرگراه شهید بروجردی به طول ۳.۷ کیلومتر در امتداد «آزادراه تهران – ساوه» و در بخش حدفاصل «بزرگراه آزادگان تا بلوار بهار» در منطقه ۱۸ شهرداری تهران واقع شده است.

علیرضا زاکانی در این مراسم اظهار کرد: از جمله اقدامات خوب مدیریت شهری دوره چهارم می‌توان به احداث بزرگراه امام علی اشاره کرد؛ احداث این بزرگراه باعث تسهیل در رفت و‌ آمد شهروندان شده و تلاش ما هم بر این است که با بخ پایان رساندن ساخت بال غربی بزرگراه یادگار امام آن را به بزرگراه شهید بروجردی متصل کنیم و تسهیل در تردد شهروندان در غرب پایتخت را بهبود بخشیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: فاز اول بزرگراه شهید بروجردی امروز شنبه پانزدهم مهرماه افتتاح شد و به امید خدا فاز دوم و نهایی این بزرگراه در ۲۲ بهمن سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار تهران یادآور شد: پروژه آزادراهی شهید شوشتری به طول ۱۶.۵ کیلومتر در دست احداث است و فاز نخست آن تا پایان سال جاری به طول ۹.۲ کیلومتر به بهره‌برداری می‌رسد و در نهایت با بهره‌برداری از پروژه شهید شوشتری ترافیک کل شهر تهران تهران ۱.۵ درصد و ترافیک شرق پایتخت تا ۵.۵ درصد کاهش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here