اردبیلی: کارآفرینی و اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار در اولویت شهرداری تهران

0
168
مریم اردبیلی

مشاور امور زنان و خانواده شهرداری تهران گفت: مواجهه و نوع ورود شهرداری تهران به موضوع “زنان سرپرست خانوار ” با محوریت کارآفرینی و اشتغالزایی است و این زنان می‌توانند برای کارآفرینی به سراغ شهرداری تهران بیایند و خدمات لازم را دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری نبض تهران، مریم اردبیلی مشاور امور زنان و خانواده شهرداری تهران در نشست خبری که امروز شنبه هشتم مهرماه سال جاری برگزار شد، اظهار کرد: نوزدهمین دوره برگزاری نمایشگاه “زنان و تولید ملی” اظهار کرد: این نمایشگاه فرصت مغتنمی است که تولید کنندگان کالای تولیدی خود را به طور مستقیم و بدون واسطه به مصرف کنندگان و خریداران عرضه کنند.

وی اضافه کرد: مواجهه و نوع ورود شهرداری تهران به موضوع “زنان سرپرست خانوار ” با محوریت کارآفرینی و اشتغالزایی است و این زنان می‌توانند برای کارآفرینی به سراغ شهرداری تهران بیایند و خدمات لازم را دریافت کنند.

مشاور امور زنان و خانواده شهرداری تهران تأکید کرد: بر اساس آماری که در سامانه شهرداری به ثبت رسیده است ۲۰ هزار زن سرپرست خانوار و فرزندان آن‌ها تحت پوشش معاونت امور زنان شهرداری هستند.

وی خاطرنشان کرد: در طول یک سال و نیم گذشته، ۲۰ مرکز کوثر به ۸۵ رسیده است و در موضوع دانش بنیان‌ها و ایده‌های جدید در مراکز تازه راه‌اندازی شده به طور ویژه مورد توجه قرار گرفته‌ است.

مشاور امور زنان و خانواده شهرداری تهران تأکید کرد: استقبال از نمایشگاه زنان و تولید ملی در سال گذشته نسبت به دوره قبل و تعداد افرادی که از نمایشگاه بازدید کرده‌ بودند افزایش خوبی داشت و پیش‌بینی ما این است که امسال هم بازدید خوبی از نمایشگاه صورت خواهد گرفت.

اردبیلی گفت: نمایشگاه فوق تا کنون گردش مالی بسیار خوبی داشته و از طرف دیگر برای خرید محصولات زنان سرپرست خانوار سفارشات خوبی ثبت شد و شهروندان تهرانی هم متقاضی راه‌اندازی مجدد چنین نمایشگاه‌هایی هستند.

گفتنی است نوزدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی با حضور ۲۸۲ کسب و کار داخلی از ۱۲ تا ۲۱ مهر ماه سال جاری در محل برگزاری نمایشگاه‌های بوستان گفت‌وگوی پایتخت برپا خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here